星期二, 9月 27, 2011

醒結婚日之FB絕密照






















好曬吧!!!!!!!!!!!


不過唔怕,橫掂呢個BLOG 都應該唔會有MUD人再睇 =P 反而咁樣,才可以記得自己真正所想的。


最近跟朋友說起,也許沒有拍拖的話,而家我只要一心一意儲夠首期,每年可以去遊山玩水,都好SOFU,好簡單。拍了拖之後,我體驗的是另一種生活,唔想去咁遠旅行(因為唔想見唔到咁耐),唔想去咁貴旅行(因為要儲錢),唔去中國(因為REX MA 唔去大陸,LKL 又拍拖了),唔去歐洲(因為2015的承諾)..........除左旅行的限制,仲有,其實夾時間都係一種壓力,調DUTY 同抽大假真係好很煩..........我想去WORKING HOLIDAY,不過我知道一去,就會分手...........唉,早兩日,我係MSN 真係同YOYO講左句,「自由自在真好」我諗我係第一次羨慕人..........


不過,雖然我呻左一大段野,不過其實我拍拖的生活都好開心,有得必有失,更何況,而家好與壞都有人陪我傾,真係好感恩。

人生真的是很趕時間,讀完書,趕搵工,趕拍拖,趕讀書,趕買樓,趕結婚,趕生仔,人大左,人生有好多決定,一子錯滿盤皆落索,覺得壓力大左。同朱大師兄傾左一陣,發覺人生的決定都是因為衝動的多,放鬆D 啦~~~!

0 Comments:

發佈留言

<< Home