星期四, 5月 19, 2005

mk 仔

琴晚跳完舞,便趕了去沙田學車,好驚啊,好似好難pass咁。但我會努力的,AZA AZA FIGHTING!!!一下子驚覺還有十日便考筆試,一粒字都無溫過,死未?!
見到 ka仔斌青,一樣咁為食。
見到法拉利的exhibition,駐足看了一陣,不再如以前瘋狂,可能真是太累了,但架車有d假的感覺。不過法拉利今年的成績真係令人汗顏,要加把勁啦!
回程時,遇到個mk人,在馬鐵度用handfree大大大大聲講電話,當然有粗口,我坐在佢對面忍笑忍到爆辛苦.......成程車只知道佢同佢女友就黎 "好好戀愛"的副歌----完了吧,如無意外.......俾十個嘔 + 十個爆笑佢~~~~
跟住同賤肥雞hae了一粒鐘,d人(不是雞)都不知所謂的,住咁近就行快兩步啦,等到人想嘔,我是憤怒!!
見到潮人呂浩然,好耐無見啦!

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

你…又爆我全朵…?可怒也\./

同埋唔好用「潮」呢個字形容我>.<

5月 19, 2005 7:34 下午  
Blogger 露比 said...

用cute好無?
ha ha

5月 20, 2005 12:49 上午  

發佈留言

<< Home