星期五, 9月 23, 2005

軼事

星期二,去了威院上堂,其實係only上堂,但真係好好feel,喜歡在自己出生的地方學習,工作,喜歡在醫院的感覺,這也許就是我的終生伴侶。看見了中大的醫科生,穿著急症室的衫,我最愛的工作服,心曾一瞬間閃過想轉系的念頭,發夢!!!還是安份守己的做護士仔吧 ^___^
去了返工嘔血,

累到嘔電的MISS: 公雞有八隻,母雞比公雞多十五隻,咁母雞有幾多隻?
呆呆的小學生: ..................................
o咀miss: 你答我 la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仍然呆呆的小學生: ..................................
怒極miss: 一,二,三
呆呆的小學生:八十三
miss 跌低左。
如是者,公雞加母雞的總和,教了三十分鐘。miss的血液也少了。

星期三,去了danso 的 interest course,騎呢人盡見,開始有d不安。

星期四,casting day。首先係聯合劇社的casting,我cast幕後,因為只嘗試過站在台上,反而覺得做幕後仲型。好開心,導演好似ok滿意我的idea,話我有舞台sense同幽默感,哈哈,這是當然的la,最開心的是佢提過可起用我為幾幕戲排舞,也許是有點看高了我,但我真係烈開心,烈榮幸,真係諗起都興奮呀...........如果cast到的話。
再去danso casting,都幾難law,有d跟唔上,有d驚cast唔到。

星期日是朱朱同韓煦懿去外國的日子,一路順風 ^^

0 Comments:

發佈留言

<< Home