星期二, 9月 06, 2005

Communication

上星期五,7B 大尾督 BBQ GATHERING 終於搞得成!!!我地最高峰時有22個人,勁到無得"鼎"呀~
我地仲送左枝鋼筆同一個玻璃樽(入面全是我地情深說話)俾DENNIS,佢好似好鐘意WOR,好野!!!DENNIS都唔係咁COOL jei~~哈哈


之後,我地16個人包起左架小巴,勁好FEEL,咁大個女都未試過咁豪,大老闆,仲可以要求在RAINBOW附近落車,勁乎? 我同NA世華係小巴上烈"片人",激。

以後每個月的第一個星期五,請多多指教,5963~

我超愛大家^3^
----------------------------------------------------------------------------

今日是第一天上課日,全日0900-1130,1330-1630,全都是Communication,教你點同病人溝通,何謂溝通......好似心理學咁!
真玄妙的感覺~這不是中英數,bio.chem.physics,但竟然要考試,微妙的感覺。

上堂時好彩有同學仔,TUTOR佢有佢係台上搞爛GAG,我有我係台下咀GEL GEL,咁就無訓覺啦~
好野,原來DAVID都鐘意超級跑車GA,不過佢係保時捷追隨者,以後"搭爹"有伴了。
----------------------------------------------------------------------------

看了堂本光一演唱會DVD,正,每首歌都有其特別表演方式,真係一個超$$$又認真的製作,唔好問點解人地日韓風咁勁,應該問點解TWINS咁紅。
----------------------------------------------------------------------------

人總需要時間去習慣改變,你一定得ge,前面是絕路,轉彎是希望。人,應該是時候長大了。我也是,你也是,他也是,她也是........

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

heehee....be a good nurse ar~~

COmmunication exam......talking to .....cat/ dog....=P

u pass..if you can talk to everything...

um..I was ust joking...

Miss ya

9月 08, 2005 12:53 下午  
Blogger 露比 said...

ha ha~
I also want to be a gd nurse, but i want to be the murse in the surgery wards,冷靜機智的護士....
miss u 2

9月 08, 2005 9:13 下午  

發佈留言

<< Home