星期一, 2月 13, 2006

笑到噴膠?!

話說上星期五,上microbio.,講到一隻唔知咩菌,好似drum stick ge,好自然大家就在note上畫上一支drum stick,但我一見到karen畫個支so called的drum stick,我真的不由自住地爆笑出來,其實就係噴笑,識我的人都知這是我的習慣,哈哈,正當爆笑的一刻,口中的香口膠即刻噴射出來,頓時大爆笑,烈尷呀痴線~

星期三,學bass,痴線,成半個月無學bass,好眼訓的關係,我覺得自己吸收得唔夠快,成日食麵,又彈錯野,掌握唔好,妖,醒少少呀唔該,係咪撈ga!!!不過,我真係好開心,因為我終於學blues la,yeah,仲學緊我一直想學的shuffle,正,我要學早班火車呀!!!可惜,因為眼訓的開係,表現得呆呆的,對住長期hyperactive的史提芬的爛gag同shuffle,都表現得興趣缺缺。

星期六,同史提芬補習,勤力的學生,真令人感動。
夾band,迷你與我,成功將至,開心。幾個月啦,見住大家一直進步,由光輝歲月,不要說謊,到迷你與我,愈jam愈快,我們的結他手還好有野心的作起歌上黎,說bellow係時候有自己的作品,哈哈,叫我寫返個譜出黎,咪即係叫史提芬寫,你都傻的。
與亞雞食飯,對不起,因為飽的關係,只看著你食,其實我只是想關心一下好久不見的朋友。
陪馬德明電髮,上帝,請給我多一點時間去接受我身邊多了一個麥當奴叔叔mix貝多芬的混合體。
當日是班長生日,我們bellow一心以為佢生日沒人慶祝,所以才躲在家裡諗野,實在太可憐啦,故硬把一心想諗野的班長拉出來,一廂情願的說要為他慶祝,好彩bellow的號召力不差,yeah,大伙兒又聚在一起,開心又幸福,吃了好吃的飯,吃了好吃的芝士餅,只是,真的太累了。班長,你玩得開心嗎?

星期日,CU DANSO AP 1st practice,暉仔的舞係modern野,好彩都係d flat out野,有出汗,唔悶。chris的是女人野,唔出汗的,少悶,我都係鐘意d大大力既野。

今日,我要開始重新做人,我要多做運動,多飲水,多溫習,做個好乖乖。

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

"上帝,請給我多一點時間去接受我身邊多了一個麥當奴叔叔mix貝多芬的混合體...."

Ruby....我決定退出bellow la....><''

2月 14, 2006 6:28 下午  
Blogger 露比 said...

你諗真?!
沒有我們,
沒有歡樂,
沒有我們,
沒有你......

哈哈,多嚴重的後果。

2月 14, 2006 10:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

=0=''

2月 15, 2006 1:16 上午  

發佈留言

<< Home