星期五, 5月 12, 2006

迴光返照

今日考完試,為期三星期的試,終於考完了,本是藉得高興的,但一想到3days後出ward,真係悲從中來。
今次的exam真係拗底一百,因為之前的AP,再加上對所有MAJOR+MINOR都係零知識的情況下,注意,係所有LAW,大部分係人唔到,小部分係心唔到,也許是自招的,但俾我再揀,我都揀DAY-OFF,因為我會有更多時間做自己野。
PHYSIO係我PREPARE得最唔好GE,雖然係第一科,但我唔夠時間數我有把握ARM幾多題LAW,唔該,搞到我個心仔唔上唔落LAW,妖,好X驚唔合格AR,出咁多KIDNEY,痴Q線。
ANATOMY,SHORT QUESTION唔錯,TIP中,但係個迴轉壽屍真係玩野,D標本都唔係之前睇開果D GE,咁我之前睇左果兩日為MUD,妖,有一個睇性器官,我直情分唔到佢係男定女LAW,唔該,個PENIS同SCROTUM扁晒果LAW,真係POOR,好彩最後我認得出那一餅野的PENIS同SCROTUM。
FUNDAMENTAL OF NRS,都係咁啦,初次感受到自己讀NRS,D FIRST AID,做就識,寫出黎,識鬼咩,即係你可唔可以用文字寫出自己痾屎的PROCEDURE同PRECAUTION呀?唔得GA MA。唉,不過,好彩TIP中了一部分,應該無問題吧。
MICBIO.今日考的,琴晚我發惡夢,自己唔合格,得廿分,又唔夠時間做,SHIT,嚇醒左,06:45,我從來唔會咁GA,我知道,自己真係UNDER STRESS LA,之前幾日溫NOTE,要背的都背了,但係都烈拗,今日一收到份卷,一見到MCQ佔50%,「仆街」,我心中怒吼,有無搞錯呀,佢D死心MCQ,難到亞媽都唔認得,死人頭,TETANUS的SYMPTOM係SPASM,佢就要寫四個唔識的難字出黎,正PK黎GA,而家考MICBIO定英文呀,係咪飲得凍檸TEA多谷冰上腦呀?!!SHORT Q,都叫做TIP中1.5題GE,要答兩題的情況下,都叫PASS的,希望可以拉到那使人BELLOW的MCQ。
EXAM完,人人都有節目,有人去BREACH,有人GO MK,我原本都有架,原本我約了珪長架,點知我打俾佢時,佢話係HALL LAW,唔知邊個早兩日叫我考完打俾佢呢?結果,就同了大鼓手2316係車神吃久違了的米線,點知巧遇2316媽,AUNTIE,請不要誤會,不過,2316是為了我而推了媽媽的約........一切也太巧合了。之後,聯絡不上其他人去WET,故便散水,唉,我覺得自己好可憐呀,考完都無野玩。
上星期BASS學了BLUES JAZZ,超有FEEL的MELODY,真係好有味道的音樂,好有FEEL。
今個星期學拍線,原來真係唔容易,個位好難拍得準,要多PRACTISE了,不過史提芬話佢未見過女仔彈BASS拍線,要TRAIN UP我WOR,哈哈,又可以LAW,不過我都覺得女仔拍線係幾型GE,仲有呀,佢話我第一次拍,成績都算唔錯,YEAH,超勁呀....我。完了EXAM,係時候掂下我老公IBANEZ啦,我要進步。

睇返03 BEYOND CONCERT,好有FEEL,好想夾到那一個地步,我沒有太大的野心,我不會強逼自己有如無影手的TECHIQUE,只希望彈得有FEEL D,無咁機械,只希望能同BELLOW一起走下去,一起進步。史提芬問我有無興趣加入一隊女子BAND,興趣是有的,因為佢地隊BAND好齊,只是我不想出SHOW,我會拗,所以最後都無答應,況且BELLOW也沒有出過SHOW,我的第一次出SHOW,一定要係BELLOW的。
過兩日就出WARD LA,唔知點解,無上次咁期待,好辛苦架,要早起,講緊的是五點幾LAW,天都未光呀痴孖根,今次仲要返NIGHT,亞班長,我想講,這不是值得興奮的事,是驚恐的事,一句講晒,我怕鬼,烈驚呀痴線。今次仲要學了ROUND屎片同ORAL CARE,SHIT,萬一D NURSE話留一條街的片俾我地換,咁真係割左個鼻、插爆隻眼都唔得了。真係唔期待,見到補習天王賺百幾粒一個月,諗下自己,百幾粒屎就有得執...............唉。我決定搵人PARTNERSHIP開老人院,邊個有興趣???要PLAN GA LA痴線,我需要DR(ELAINE,班長),PHYSIO(2316,PAN CHING),FOOD & NUT(YENNIS/大師兄),HCA(仲駛講?梗係我亞媽,MADAM CHEUNG LA),幾個NRS PARTNER(EMILY,KAREN有興趣嗎?),哈,我要賺大錢,我要衝出公屋...........不過,仍然想去當無國界一趟。
看了女人唔易做,真好看,曾幾何時,我的夢想是HILDA姐的角色,今時今日,我已經不能回頭,也不想當這角色,我想幫人,不想害人。謝天華同鄧萃雯真係勁野。
哈哈,我最後也決定玩細O,不能相信吧,伙拍了EVA,希望順順利利,好好玩LA。
有機會同APPLE一起做亞馬的組女,一起去做SPY,,哈哈,烈期待,真想可以做到,勁搞笑。
和EMILY相約了YEAR2的暑假一起做BACK PACKER,去歐洲,如果成事便好了,我要獨立。還想去日本,美國的大峽谷,台灣食野,馬爾代夫游水........
很久也沒有和MST DANCERS GATHERING LA.......好掛住大家,回想起中五的KATA之旅,是一世都唔會忘記的。
暑假要買過部電腦辭典,兩部都壞了,SO SHITY。
今日見到有兩個人著我同亞MING DESIGN的SOC TEE,有種莫名的興奮,原來真係有人會BUY GA,多謝俾面。
早兩日,知道PHATOM OF OPERA加場,又買唔到$290的飛啦,放棄了,我真的不能拿出$490 去TAKE一個RISK,我不知道自己是否喜歡OPERA。
三星期沒有好好的上網,我發覺,原來我可以不ADDICTED TO PC,哈哈,但我不能沒有收音機。
好零碎的日記,對不起,真不懂如何把這些LINK起來,哈,會讀到這裡的,都是好朋友。

一切都不在乎,我只要全科合格,直升YAER 2。

6 Comments:

Anonymous 匿名 said...

haha..5am天光ga la
dun worry too much, u won't die ge!!

5月 12, 2006 11:48 下午  
Anonymous 匿名 said...

You will pass.

Cheers from Dennis

5月 13, 2006 10:49 上午  
Anonymous 匿名 said...

i think you should join tha band as an experience for urself and a reference for ur band in the future~ U want your band to go well too right? so y not try try new thing..

u said u will afraid u cannot do the show...hey..if u dont try, and u want to save the first time for ur band..then what if u did band in ur first band show ar? =P

just my opinion..

talk more later..
i sleep la...4:30 am la..>.< I still have a lot got to do..next week..everything DUE date...=_+


Miss U ~~ MUAH ~~~ =3

5月 13, 2006 4:34 下午  
Blogger 露比 said...

好多謝大家的鼓勵,
我是不會死的。
因為我是大隻彭~~~~~~~~~~~~~

5月 14, 2006 11:09 上午  
Anonymous 匿名 said...

開老人院緊係要有人打理, 做管理層d野la..
果個..一定會係我依個CEO lar~~
呱呱呱!!!

5月 15, 2006 11:34 下午  
Blogger 露比 said...

你都係開NEWAY啦!!!

5月 16, 2006 2:09 上午  

發佈留言

<< Home