星期五, 9月 08, 2006

大更新

嘩,好耐無更新la,最近發生左好多事呀,我都唔得閒更新tim~~~

一) 教左幾堂舞,佢地始終未跳過舞,跳得都算ok,不過,如果再肯試多d,再放d就好啦!!!知道有人私底下有practise,開心,但我覺得自己做得唔夠好,隻舞好似悶同深左d.............要再努力d,再俾多d責任感。

二) 十月一日的國慶舞蹈表演,原來好大獲架,原來d官員會黎晒,好care我地既表演,好care隻舞,最後,竟然因為曾特首唔like首音樂,要我地轉舞,真係o咀,不過我之前成個月無返,原本個隻舞我真係零識跳law,而家出番舞會心跳,反而令我好舒服...........著番舞會心跳套costum,好熟悉,好似番返form 6個陣時,跳舞,真係好開心,好掛住個時。
I LOVE YOU BABIES ^_________^

三) 星期二係danso o night,d 活動其實都幾悶,不過,可能只因我唔投入,我同daisy & 秋明做組爸媽,組仔女都幾好玩,仲有一個去食宵tim ar,太好啦,其他組可能無人去架,見到佢地casting時咁認真,真係好緊張ga wor,諗返起一年前的自己,真係好緊張咁等電話,好驚被cast out,哈哈,諗起都好笑。

殘到爆呀我!!!!!!!!!

四) 好大件事,好大件事,我搬左入山頂海景豪宅。


左手邊的係吐露港海景,其實唔只咁少ga,影唔晒ja,我間房仲係向南ga,不得了呀,一年七千的宿費,坐擁咁既海景,真係抵到爛,不過,一切都係搵命博番黎架,話說................

我個friend eva雖然係住紫霞,不過佢要part mainland,但係我又好想同佢part房wor,結果,我reg宿個日就主動要part mainland,需知道如果我roomate/佢roomate唔肯,咁我呢一年既宿舍生活就要同一個mainland渡過la,好彩最後我地兩個roomate都肯,咁我同eva就係埋一齊la。講到間房,eva原本住417,向西,望全個吐露港,好似好好咁,其實,除左個海,真係mud都無,下午熱到嘔,夜晚就黑媽媽mud都睇唔到,真係唔多好,結果我地就「請」走左我roomate,我而家同eva一齊住紫霞424,好開心,好幸福呀,夜晚睇個景真係好浪漫呀。

搬宿個日好彩有好大隻既雞雞同雞車車ja,如果唔係真係企左係度,仲有彭豬欄的一眾豬,如果唔係我又會企左係度ga la。

五) 開左學,好忙呀,晚晚都唔係宿食飯,夜夜笙歌,eva要獨守空房lu,^^,下個星期得閒d ga la。上堂,已經知道邊d走得,邊d要聽書,唉,我超憎theory呢!!!不得不提我sit了一個UGB自然災害,好好聽,又meaningful,又學到野,好過上nursing的無聊超hae堂,所以我逢星期四都決定,走nursing上UGB,yeah!!!!

六) 知道出ward的事la,係那打素呀,點解愈來愈近我屋企ga,咁我返唔返屋企好呀,真係shity呀。組mate同tutors都ok ge,可憐的eva要同nomis 呀,so poor~~~~~~~~~

七) 好想跳kargo,好想豁出去,可以嗎? 銀包容許嗎? 時間容許嗎? 出ward容許嗎? 睡眠容許嗎?

八) 我又再愛我老公多一些了,老公而家同我一間房ga!!!!!

p.s. 黑人小健,我要同你見面呀~~~~~~~~~~

雞雞,我要食dessert buffet。

7B ers,我要聚。

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

ruby媽咪

我好鐘意同你一齊住呀

你好sexy呀~

kiss~~

9月 09, 2006 4:45 下午  
Blogger 露比 said...

EVA奶奶,我地都係好幸福既人啊!!!

9月 11, 2006 3:19 下午  

發佈留言

<< Home