星期三, 8月 23, 2006

最後一個CAMP - UST冰川 HALL3 O CAMP

MISSION : 以SPY的身份參加O CAMP
身份 : AR BE,因為科大的INTERN和EXCHANGE較多,由中大BBA 以GPA3.8的超高成績TRANS 過去科大BBA,直升YEAR2,無STUDENT ID,唔知ROOM NO.,因為遲知OFFER,一個完美無瑕的背景。
戰友 : APPLE,又名ASHLEY,我是她的中學師姐,因RED CROSS而相識
老闆 : 馬交文,隸屬於
金剛斧

第一日,因為要返CU MARK舞,加埋要開CPR WORKSHOP個會 (不得不提的是我同班長被騙了,灣仔MTR站是好好好好遠GA,食左一個超多走LUN既OK雪糕,好好好味,好幸福呀!!!!),遲入camp,去到佢地arm arm好去滿記食糖水,食左個芝麻糊加豆腐花,都唔好食GE,好淡呀。返HALL沖涼,玩強姦犯MINI GAME,幾好笑的,會愈玩愈唔理智的,之後去講科大鬼故,仲要熄燈講WOR,我聽過X次LA,SO我選擇訓覺。之後,返房同亞馬,APPLE傾左陣。Apple 諗住一齊睇日出,但亞馬好感觸咁話「其實日出既野...好視乎同邊個一齊睇既...你都係留番你第時果個na」結果APPLE被打沈了,六點訓。

第二日,十點起身,水戰 + 校內TREASURE HUNT,組仔女們麻麻地投入,大家都唔肯跑,因為要手拖手玩,扯到隻手好痛,最辛苦的是,我完全背唔到D CHEERS LAW,救命,仲要成日俾人發覺我唔識DEM,好彩D人無指我出黎,可能我個樣太似SPY啦。

P.S. D SLOGAN都係我同亞MING作個D四七好D,又夠賤又夠惡,哈哈。
結果我就作左一個四七形容我自己 :
「點解當初咁低能
入左科大做SPY人
匿埋係房背SLOGAN
只怪我地屎忽痕」
DAMN!!!!!!!!!!

夜晚睇SHOW,之前有六間hall互片,好x嘈呀,初時都仲OK,嗌BEAT無所謂,但唔好失理智,唔好搞到人地個SHOW RUN唔到先得GA,有兩隊BAND表演,都OK既,唔好賴係嘈就好D,有個結他手幾得,我最鐘意D人唔SHOW OFF,自己暗地裡做到最好,唔好整係掛住嘈,之後好MK既kellyjackie,好娘既胡琳,好高但好CHEAP既王浩信,同埋超正既農夫,真係RAP得好正,記得之前DANSO AP搵佢地做MC,都做得好好。之後睇UST DANSO,跳得好,搞到我勁想跳埋一份呀痴線,WAVE WAVE WAVE~~~~~~~~~~PUB NIGHT,佢地請左隊"DANCERS"黎跳,DAMN IT,HOLY SHIT,除左中間個男仔之外,全都是垃圾,跳成咁,返去訓啦,仲夠膽出SHOW賺$$$,真係不知所謂。不得不讚中間個男仔,佢個身根本同女仔無分別,D WAVE同CRUMPING做得超靚。無飲酒,女皇淫賤枚之初教學。落一樓露台玩飲酒game,猜圍枚,有個魔術師幫我頂酒,亞馬幫apple頂,不過apple有心害亞馬,哈哈,我同佢輸既比數大概係一比十呀,亞馬真係飲到面都青埋,嘔左四次,結果亞馬入左我地間房,訓左落我張床度,我要同apple孖舖。

第三日,十點起身,apple走了,去遊船河wor,之後,亞馬出房時,仲要俾個組仔見到......................食完野就直落校外treasure hunt,成程無跑過,hae到嘔,我都係第一次玩行既treasure hunt,不過,都已經好累,我成日都忍唔住去搵亞馬傾計,好悶呀,同TAM B傾下計,同佢猜下各式各樣既枚,咁時間先過快d。有一件事,真係好gag,事緣我地搭地鐵時,因為太嘈,所以比一個形似校長既ar 嬸鬧我地什麼「discriminating .....shame on you ...」結果就比我地暗中勁寸,凡同TAM B仲諗左個枚黎紀念依件事,叫做

「他媽的梅」
「黎到MTR 鬧mudX野好呀 ?
Discriminating Discriminating
Shame on you Shame on you
Sip Sip Sip Sip」
哈哈哈,笑爆口。

之後,打邊爐打到焗SONNA咁,再行去奧海城打機,我地同亞馬唱歌歌,JAM歌,I LIKE IT。好悶,之後去麗晶唱K,我要爆啦,琴晚PUB NIGHT已經扮乖扮得好辛苦,我要爆爆爆啦,努力地FING,努力地唱,好熱,好累啦。唱到六點,七點訓死左。

第四日,玩MINI GAME,我地最後尾二,差D要食屎,之後估SPY環節,我同APPLE好努力咁諗住做死亞敏同亞峰,哈哈,等你地玩得咁HIGH呀LA,哈哈哈,之後,因為我一句「唔認? CON到佢認為至」結果,因為一句說話,亞峰俾人CON左4次。之後,我同APPLE好成功咁維持到LAST MOMENT,幾勁。結果亞馬俾人跳舞CON左。最後寫埋龜背,個個人開頭都係寫死SPY,死淫賤護士...................影埋大合照,食埋TEA就散。
我今次騙人技術真係一流,有一個最經典,LAWERANCE指住我話我同APPLE係SPY,我就話我係中大TRANS過黎,之後佢勁INTEREST咁問我中大D野,咁同佢傾左好耐,之後,佢就同另一個組仔講「佢(指住我)係好人黎GA,你同佢講下野啦!!!」哈哈,我忍笑忍得勁辛苦。不過,我講既中大文化係真既,因為我真係中大出身既。

今次O CAMP,我同APPLE既想法係................係科大見到靚仔既機會係中大的十幾倍,個個都ABOVE AVERAGE,但中大個D就連頭都唔識JEL,連衫都唔識著,唉............................

我地又係科大好成功咁宣揚中大文化,我地係火雞度大嗌「你好急屎BEAT」,係LG7個CANTEEN度帶領大家嗌左個「我好急屎BEAT」,全組人都識左女皇淫賤枚,D組爸仲話要黎中大做SPY,哈哈,認埋我做組媽啦,哈哈哈,我又有一大JA組仔啦。

今次,金剛斧帶俾我好多SURPRISES:

1)原來亞邦.......................................同我有D淵源。

2)原來亞亮姓彭,第一個姓彭的朋友

3)原來我同TAM B係同年同月同日同時辰出世GA,佢八點,我八點四,呆左。





RE-U一定要快,RE-U一定要預埋我。

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

U must be enjoy a lot =) hehe

but i concern the most is this part.."係科大見到靚仔既機會係中大的十幾倍" law !! XD

pls tour me there then...wakakaka!!

8月 24, 2006 3:38 上午  
Blogger 露比 said...

我都想再refresh下,哈哈哈,中大太......................

8月 24, 2006 10:29 上午  

發佈留言

<< Home