星期一, 8月 07, 2006

鴨仔團

聽日就係細O-CAMP la,我呢D人,之前梗係零參與la,有時就真係無時間,有時又累到唔想去,今日係day zero,我知道今次係last chance,否則,我真係同一個組女無異,連組beat都唔識dem,哈哈哈,返去中大briefing,話晒都dem左beat,跳左camp fire...........都唔係零知識ge,總之,呢幾日執生啦!!!!!!!!!我買左好多好多好多零食俾我d組女呀,哈哈,實儲肥佢地,yeah!!!!!自殺式地儲肥自己。
當我的組女真幸福,嘩啦啦~~~~~
今日打俾組女,話我係佢地組媽,佢地好似好開心咁,突然間,我都未出發先興奮,好期待見到組女呀!!!!!!!!

鴨仔團萬歲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bump 啪 bump bump 啪
我地D U C K 得得得
我地睇得又拆得
組媽樣靚身材正
組女個個靚爆鏡
組爸攣都拗番正
我地問你驚唔驚
鴨 鴨 鴨鴨鴨
鴨仔團!!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home