星期五, 8月 04, 2006

抽血驚魂

呢幾日,開始睇金庸既天龍八部,完成左一本,全套共十本,看來我要再努力一點。金庸既文筆確實在古龍之上,古龍的比較通俗,但查先生的言詞清雅,猶其描述女子容貌所用的確實一絕,當中既引經據典亦表現了查先生的文學修養之高,只可惜,亦因為這樣,同一段說話,我要睇幾遍先明白,唉,太慢啦。
太高興啦,陳家洛入左medi,亞丁入左中醫,yeah,又多兩個準大夫,哈哈,真係守得雲開見月明,能夠達成自己的夢想,猶其是醫護這般崇高偉大的理想,實在太幸福啦,大家都要帶著一顆愛心走下去,將心比心。
琴日,去左那打素睇醫生,去療理我的右腳,它的sensory neuron出了問題四個月,我終於去療理它,醫生又話照X光,救命,兩個月內,我照左九張X光law,唔該,我就黎俾X光射死啦。之後,抽血,那該死的人,抽血的程序完全錯了,唔叫我捉實拳頭,又唔望清我條血管,睇都唔睇就一二三拮入去,無血出就撩來撩去,shit,我望住佢ga,我見佢係咁撩,我個心都離一離,心知死硬,隻手一定雞蛋咁,到最後佢要用飛機仔先抽到,不過佢抽我動脈上面個條靜脈law,天啊,我真係驚佢插深左,我d血就真係爸爸聲咁起勢出啦,之後,我拚死的按住那兩個針隆,才不致變成大雞蛋,佢又話的d血管幼,又話我d血管會走,又叫我唔使緊張,他媽的,如果本小姐d血管幼,你就真係唔使do,如果你一早睇真摸真d先抽,我就唔使捱兩針啦唔該,我緊張,係因為你既技術,真係眼都凸埋,又一個將心比心的例子。
琴晚去左夾女仔band,決定了,我地叫DEANS,因為,我地都係癲架,哈哈哈,超開人呀痴線,27/8就ON SHOW啦,好緊張呀。
痛,訓扭頸。

0 Comments:

發佈留言

<< Home