星期日, 7月 09, 2006

OHANA CAMPING~~~

哈哈哈,之前同OHANA一齊去左貝澳CAMP CAMP兩日一夜,我地首先係東涌個廣場買左好多野食,之後一個蛋糕FOR左三個人既生日,哈哈,好正呀,好飽law,之後,就搭車入貝澳,我地去左沙灘玩,打排球,見到玩衝浪既型仔,原來一個本身唔太靚仔既人,只要懂得玩型既野,都會自然型起來,超酷~~~~~~~~~~
之後,我同eva,亞wing一齊整BBQ野食,好住家的我們,談了很多,OHANA燒野食,好開心,好肥,DAVID既神秘之火好勁呀,之後,一齊睇波,感覺真爽。
施丹好波。
OHANA,是一個好OHANA既莊,YEAH!!!!

行緊入渡假屋,經過小徑。

貝澳的晨曦。

貝澳好多牛牛架,背住紅色大大袋既我真係拗晒底。

1 Comments:

Blogger 露比 said...

大家都要加油呀,
我以後要錢搵錢時就靠你啦!!!

7月 15, 2006 10:22 上午  

發佈留言

<< Home