星期三, 6月 21, 2006

放假大變身

成十日無renew啦,因為放假使我的生活失去了精彩,實在太無聊啦,太頹廢啦。
我最近發緊姣,好留意d skincare products,我諗我真係要保養一下自己塊面,擊退豆豆,話晒都就黎二十歲啦,我真係唔想一世都係咁,見到自己都唔開胃,放假都唔搞搞佢,話咁快又番學,出ward,又爛面啦,really 一個惡性cycle,不得了啦,我要努力發姣。
無聊既時候,我會做好多平時自己唔做既野,例如,整野食。
哈哈,第一次整芒果布甸配罐頭桃,唔知好唔好食呢? 賣相差一點,因為d魚膠粉浮晒上面......下一個目標係蛋糕,yeah~~~

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

加油呀rubyyyyyyyy
係時候美顏大作戰啦!!
我而家都冇再飲d 無謂野啦
不過水就真係一d都冇飲多到
我都要飲多d 水先!!

mango pudding
其實個steps 係點ge呢?

6月 22, 2006 1:18 上午  
Anonymous 匿名 said...

the thing looks OK. Add oil.

btw, finished rotation? haha, you finished I start. ^__^

Cheers from Dennis

6月 24, 2006 12:01 下午  
Blogger 露比 said...

用羅拔son jelly粉就得ga la

6月 30, 2006 7:17 下午  

發佈留言

<< Home