星期六, 6月 03, 2006

實習記事 之 第十四日

第十四日 A更
沙田威爾斯親王醫院
3F Surgical Ward (Female)
外科 (女)

今日考SKILL,咁ARM抽正我之前ACCESS的一個PT,佢只有33歲,卻有一副猶如廿幾歲的臉孔,真羨慕,佢係HEART FAILURE & REGUGITATION,一切都好好咁。太緊張了,太緊張了,吃早餐時,D緊張的感覺真係搞到我食唔落,VITAL SIGNS是每個人都一定識的,一定無問題,怕甚麼,我不知道,總之緊張,我同SELINA都覺得呢種緊張是旁人不能明白的,之後,上番WARD,同個PT 夾下口供,等左好耐之後,到我LA,PREPARE緊部SAO2機時,我同SELINA貪玩CHECK下自己,嘩嘩嘩,我只係見到我自己個PULSE一開始已經九十幾,之後仲望住佢起勢咁升到百二LAW,痴孖根的,我平時得六十幾bpm ga ja,一個doub law。之後,全程都叫順利的,只是因為pt的bp有d abnormal finding,佢的下壓落到zero都仲有law,度左兩次都係,仲要係好清楚的,rita都話好奇怪,結果佢advice我take轉聲個下,好彩我都聽到。不過,太緊張了,唔記得左問pt 需唔需要拉簾,仲有呀,rita話我個cuff包得唔夠緊,但係我之前真係聽過係留兩隻手指位ga,其他人都係咁講,算la,真係唔同tutor唔同。好搞笑的是我access個pt時,問了超級多的無聊question,我同個pt都同時忍唔住笑,哈。我知道自己一定會合格的,但我真係想achieve得高d,因為佢係nursing skill.........下星期二要考埋oral呀。
之後,一身鬆晒,個好麻煩的11號亞婆,諸多要求,好x煩,聽聞佢試過叫個醫生幫佢執起地上的毛巾,拿去洗乾淨,再幫佢抹面,哈哈,是一個不懂人情世故,唔識死的婆婆。話說佢做完手術要坐起身to promote lung functions,佢同我講要行去廁所痾尿,但佢又有serious fall risk,又要tum佢痾pan,又要逗起佢攝pan,佢痾濕褲,又要換褲,佢又大份,又軟懶懶,整完呢d野,我成個人都已經散晒,個mask都已經濕了。之後,又要tum佢坐,唔準訓,對佢又tum又命令,tum左好耐,佢complain low back pain,我即刻話「痛?攝個枕頭就唔痛啦,好舒服ga,好似張床咁舒服ga,你試下,你信我 啦,你信得啦..........」結果,亞婆就俾我成功欺騙左,真的,老人家要tum,要係適當的時候「大」番佢ga^_________^不過,我都好enjoy呢D咁GAG既COMMUNICATION,哈哈,臨走時,佢無啦啦踢我wor,又要我幫佢著鞋,又要我幫佢抬高對腳,好似亞四咁,做完累到嘔電,真係俾佢玩死,猶如帝皇式的享受。唉,算啦,tum得掂佢就得啦,不過,tum的過程都真係幾gag,尤其是俾我欺騙的那一幕,連隔離床同對面床都笑左出黎,哈哈,從工作中找樂趣啦。
今日仲有餵一個少聾的婆婆食飯,佢帶假牙,食得好慢,其實我覺得無mud野,佢突然間講「你咁好心機既姑娘」,又是那些懶感動位,講真,我都想亞婆你食得好,你食得好,我又餵得開心,之後,我仲幫佢meet埋橙,餵埋佢食tim。
d staff都仍然ok,只有N.O.,WARD MANAGER係唔NICE的,唯有硬食那些無聊的單打說話和斜啤。
之後,聽交更,聽到中途,我開返部電話,發覺有VOICE MAIL,嚇到我三魂唔見左七魄,之後的交更我都完全聽唔入耳,拗底一千,好彩之後FOUND OUT係我亞媽,今天,總算逃過大難,不要凶聆。
今晚,去了睇醫生,醫生也不知道我隻腳奇怪的局部麻痺的原因,只給了我一些VITAMIN B6,有用嗎?

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

From a view of a good biochemist and a kindergarden-level doctor, Vit B6 is needed for the synthesis of many neurotransmitters (chemicals needed in nervous system), as well as membrane lipids primarily found in neurones. In infants, Vit B6 deficiency can lead to underdevelopment in the nervous system.

Bilateral limb numbness is present in many cases. Could be similar to your case?

(Delete all above if you hate/dislike/whatever reason; below is my real response)

Take good care of yourself, and cheers.

6月 06, 2006 10:16 上午  
Blogger 露比 said...

我都幾擔心,
最驚惡化後會無左隻腳。
我會留意多d我自己ga la。

thanks doctor/expert^^

6月 06, 2006 7:23 下午  

發佈留言

<< Home