星期二, 5月 23, 2006

實習記事 之 第七日

第七日 A更
大埔醫院
Medicine & Geriatrics Ward (Female)
內科及老人科 (女)

今日,一切如常。
七點半入WARD,度VITAL SIGNS,D婆婆都好合作,好有禮貌。
餵琴日先入黎的22號床食糊,佢ill左好多,個口不停震,unconcious,我叫極佢都唔醒,初時佢都可以吞到幾啖,最後,佢連吞都吞唔到了,我極其量只能餵了佢食藥,佢個口愈來愈震,開始吞唔到,就唔餵了,report俾nurse,nurse叫我地度RR,成50下law,係50下一分鐘law,個nurse即刻過黎access佢,要禁食了,她太ill了,聽到個nurse話「佢個樣真係好差........醫生......我今晚返night wor,唔係呀。」....唔係呀,我同佢做admission,餵糊仔,琴日仲好醒架..............希望佢無事la,我唯一可以做的只是扶佢坐好,希望佢呼吸得好d la。
之後,見無野做,教29號家人同佢做ROM,SUSANNA OBSERVE,好多PROCEDURES,PRECAUTIONS,ACCESSMENT都要講清清楚楚,睇黎都要PREPARE得好D,之後,個PATIENT要嘗試吞嚥,因為情況好轉,期望可甩左條胃喉,見到susanna出馬,有時當一個nurse也需要剛柔並重,當搞掂好晒一切,我走開了,「多謝你呀姑娘。」,個家屬大聲同我講,我望住佢,那一刻真係好感動,有d想喊,也許這些便是當護理的精神食糧。
之後,又幫26號床做了些ROM,好有笑容ga個亞婆,好得意,鐘意食朱古力,佢個女同佢做運動太心急,整痛佢,佢即刻打佢個女隻手「嘩,你想一野整瓜我呀」,哈哈哈,我地都忍唔住笑,佢d女都無佢咁好氣,個亞婆都依然咁好笑容,好nice呀~~~~~~~~
一輪片都唔使round, super good~~~
過了一個好長post conference。


哩兩日我個blog都colourful左,我的心情也colourful左。

0 Comments:

發佈留言

<< Home