星期一, 5月 22, 2006

買野發洩law,唔係咩呀~~~~

今日使左成七百蚊,一定係換得片多,谷片上腦。
約左winky去沙田行街街,去了2%買了一條之前已看中了的牛仔裙,一件白綠的tee,之後係西田一間叫twist既野買左對London Underground既boot,$350,原價$700,淨返最後一對,又竟然意外地fit我個size,幾super難得,真係有緣,回想返個過程都幾gag。
原本係windows見到對鞋,覺得幾特別,於是行入去睇下啦,點之就咁賴野,眼前所見盡是名牌,有vivianne,有gucci,連adidas都係Y-3條line,我就知道it is not my cup of tea,不過都諗住睇埋對鞋先,一睇個brand---underground???咩黎ga,聽都未聽過,只知對鞋好靚,d花全部繡上去ga,好special,見到佢$700減到$350,真係有一刻的心動,但最後都無買到,因為覺得三百幾蚊買對布鞋,太過份了,結果走了。之後諗住帶winky去幫下眼,點知要排隊限人次入去,傻了眼。之後,再去多次,問個sales,先知淨返一對,仲要係4號,it's impossible for me,so 放棄,試了另一隻色的六號,發覺鬆到甩咁擠,把心一橫,試下黑色四號,OMG,點解要咁ARM,我會因為覺得有緣而買GA.......之後,WINKY話對鞋幾特別,幾抵,我就勁心郁啦,到最後,我逼winky講了句「好抵」,我就買了,返到屋企,媽咪對我的戰利品都幾欣賞,真難得,哈。
今晚無聊時search下咩係underground,先知原來係英國old school大牌子,平時一對boot都千幾蚊,係屬於punk同rock的style野,嘩,睇黎我今次真係買中野啦,又arm style,又arm價。yeah~~~~~~~~
其實,以上都係廢話,只需用「今天買了一件衫,一條裙,一對鞋,好開心」便行了........可能我真是太無聊了。

P.S.1. winky,你唔好唔開心啦。(又係廢話)
2.medi同學仔,你唔好咁大壓力啦。(又係廢話)

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我都覺得好靚
慢慢等我頂魔術師帽(如果有的話)

我實會等你到歐洲流浪時叫你買野

5月 23, 2006 10:40 下午  
Blogger 露比 said...

哈哈哈,我愛你呀,小健。

5月 24, 2006 1:51 上午  

發佈留言

<< Home