星期三, 5月 17, 2006

實習記事 之 第三日

第三日 P更
大埔醫院
Medicine & Geriatrics Ward (Female)
內科及老人科 (女)

今日返P更,13:00入ward,susanna病了,由rebacca代她來做tutor,今日,我做IC。
一入ward,一切看上去好正常,交代了我們要留的工作,便開始換片了,第二街,共四個PATIENTS,我、christin、emily一組,9號床的病人,開始膀胱訓練,所以佢都有能力痾落bedpan,不過,其實佢都會賴尿,賴濕條褲,都要幫佢換片同褲,勝在可以自己撐起,唔使咁辛苦。
16號床係一個ill patient,要吊奶喉,右手超contact,超stiff,好weak,好彩rebacca係度,如果唔係,真係掂都唔敢掂佢,不過,打開條片,發覺佢mud都無痾,gd,very gd~
之後,無野做,睇CASE,REBACCA解釋CASE俾我地聽之際,我見到有數個家屬係33、34號床間房入面,33號床又拉埋簾,我心諗 : 「咩事呀? 唔係呀嘛? 」
之後,聽交更,幾好聽,可以知道d patient的最新情況同我地平時見唔到的一面,聽到.....「33號病人,arm arm cert左,要等埋佢兩個仔黎......」點解???點解要俾我諗中???????又死多個,又要俾我地meet到,OMG。講真,我真係仲未衝破呢個心理障礙,猶有餘悸時,我真係唔想再睇多次,況且對面WARD的同學唔睇過,詢問過其他同學的意見,便安排了對面ward的同學睇last office。兩日死兩個,我依家真係勁驚見到醫生,有超強大的陰影,唔好俾我見到佢呀~~~~~~~~~~~

我地繼續睇case,今日我concern係一個好後生的24歲client度,睇過佢牌板,發覺佢係bacteria endocarditis,佢做過手術,都幾慘,不過相比其他郁都唔郁得既patient,經已好好。
大肚姑娘教我地做bladder scan,我地未學既skill,試過做一次,唔錯。
幫34號床take haemstix,我想話我好x交叉驚law,33號同34號一間房,33號cert左,條野都未搬落去,我同個unconcious的patient同一條野屈係同一間房,以我性格,我未入去,我經已自我驚慌一百度,所以我即刻捉埋rebacca入去,rebacca教的 procedure detail好多,我學多左野,gd。不過,正因為rebacca教得detail,so我地stay左係間房好耐,其實我原來諗住快d搞掂快d走,點知rebacca話因為個病人右手吊緊水,所以要用左手,即係話我的背後便是那條鹹魚,oh god,驚到我腳震,rebacca仲要教我仔細,真係................................救命呀..............................好拗底呀..............................痴孖根.................................
返P真係無mud野做,所以唯有不停睇case。
食tea。
黃昏時,睇姑娘feeding,是那個會鬧退了我同emily的病人,真係超神奇,知道了如何test temp,知多了details,趁個patient mood 到,try左feeding,well。
rebacca係一個幾好的tutor,會同我地discuss牌板,解釋一d我地唔識的術語,不過,佢會問書,OMG,對於我呢D唔讀書的人黎講,真係..........汗。佢問EMILY 關於KETONE既野,嘩,PHYSIOLOGY呀,真係O晒咀,變態架!!!!!輪到我時,佢問我ROM的好處,PLANNING........呢D野,雖然係吹到出黎,但係未必ARM佢心意,真係話難唔難,話易唔易,好彩FUNDAMENTAL OF NRS有溫書,都吹到兩野。
<以下的內容,怕核突的不要看>
好,臨走之前,又ROUND多一次片,HOLY SHIT,真是一個超級無敵GD的adj.。幫16號ill的patient換片,係一切心理準備都無既情況下,一開,「嘩!!!!!」我同christin,emily真係本能地大叫,我相信絕對唔會細聲,因為驚嚇情度真係800,shit!!!!!!!!!!!d野係墨綠色ga,深色到好似黑色gum,我同christin直情覺得係黑色;仲有,簡直係山洪暴發,超流質,連前面都係law,真係連隔夜飯都想嘔埋出黎shit,仲要一路抹一路痾,話實,我地換片的經驗都唔再係生手,我當時真係唔覺意講出黎︰「點算?我應該點做呀?」我地三個真係O晒咀,謄晒雞,之後,亞CHRISTIN一轉佢個PAT過黎,嘔,D肉爛晒,救命呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我真係靈魂出竅,只知要不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹,不停抹.............用左超X多既棉花都唔夠,因為超流質,仲一路抹一路痾,SHIT,隔左好耐,個大肚姑娘一定係聽到我地不停咁嘩,不停咁講點算,又搞左好耐,所以佢都入黎諗住指導下,到最後都頂我地唔順,直情dominate左,烈快手law,又妥當,仲可以一邊做,一邊講︰「呢d野,你做得慢就辛苦自己ga je...........呢d就係zinc cream,唔慳得ga呢d野.........」嘩,我真係.................超佩服,又內疚,要一個大肚婆幫手......唉..............
就因為臨走之前遇到咁大大大大大的衝擊,我走時真係depress左超耐。
我唔想再留係度呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home