星期二, 5月 16, 2006

實習記事 之 第二日

第二日 A更
大埔醫院
Medicine & Geriatrics Ward (Female)
內科及老人科 (女)


六時起床
七點半準時入ward,原本留左第三、四街的vital sign,但一入去,個護士同我地講 :「因為第四街有patient arm arm passed away,所以你地take住第三街先啦」「?。」這是我第一個反應,亦是唯一的。其實係老人科,pass away呢d,應該幾常見,但我真係一次都無遇過。望向尾街,26號床拉晒簾,有傳出來的哭泣聲,有醫生護士在布簾之間穿插,出出入入,此時,我真係無mud感覺或反應,對於不切身的事,縱使係大穫野,我的反應都會好冷靜,只是經過不斷的回想,我才會愈諗愈多,以致一發不可收拾.......初時,我覺得個patient一定係好老好ill,死亡是自然的事,見到佢個仔,堂堂一個大男人,哭得雙眼通紅,臉兩則都擦得紅卜卜,我都不為所動,只覺得親人死了,傷心是必然的,這一切,都似乎是自然的。
我繼續我的工作,要度19和20號床的vital signs,19號係一個超惡,超嘈的病人,會鬧人架,琴日emily先領教過,不過我無理由唔嘗試,結果,淨係問左句「亞婆,同你量血壓好無?」「唔度呀,唔好搞我,唔度呀.........」超大聲law,一面屁,立即放棄。其實我認得佢ga,佢係上一次出ward的病人,我記得上一次有個十幾歲的孫探佢,佢好開心咁拿住個mic(因為佢話佢講唔到大聲)同佢個孫傾計,只見佢個孫放下了對講機,根本都唔想同佢傾,其實當時只覺得好無奈,佢個既然唔想同佢傾計,又點解黎探佢???不過,我知道個patient一定係好開心既。而且,佢仲同我complain過話醫生開的藥令佢啞,其實係佢自己撞聾。唉,其實長期stay係同一個病房,又邊有人會好心情呀?佢都唔想既。之後,我心諗,將來遇到咁既patient,唔通永遠唔度vital sign咩?所以,硬住頭皮,諗住由最簡單的度temp開始,點知俾個patient又噴到一面屁,tum佢話一秒搞掂都唔得,嘈到d姑娘話唔好勉強佢,唉,真無用。
20 號床,用手量血壓計度BP,SUSANNA在旁觀察,我同佢聽到的上壓相差四度,雖不能算是多,但我經已幾frustrated,唉,要再fit d sin 得。
oral feeding,partner with year2師姐,我餵糊仔,佢加藥粉,用盡甜言蜜語加大話,例如 : 「點解唔食呀?頭先又話好鐘意食ge。」(但明明個patient就唔識講野)、「係咪好甜呢!係呢~」(但明明係加左藥粉,苦過弟弟),有時當護士也要懂得講大話,結果,我地仲搞到個patient喊,但佢只係食左好少,d藥又未食晒,我都唔想ga。
另一個patient,我鼓勵佢食多d,問佢點解唔食,又俾佢鬧 :「唔食咪唔食law,無點解架!!!」點呀,又鬧,真係慘加無辜,連隔離床個後生patient都話我地好慘,成日俾patient蝦。唉,最慘係俾人鬧,仲要笑住tum佢,也許要tum到佢打你的那一刻........
搞完一輪,emily同我講話我地要睇after death care,之後,我地入了patient的簾,眼前是一一具真係面無血色既屍體,兩個staff幫佢remove d clothes,條片,last stool果然是特別多和臭,但staff都整潔地做好perineal care,換過條新片,用濕了HYPO-6的棉花球塞住了佢身體所有洞穴,再加屍簽,入膠袋,這一切,書本上看過的PROCEDURES,看上去無mud特別,但當發生係面前,每一個畫面都是多麼的震撼,恐怖,陷入我心,我驚恐的感覺足以蓋過一切傷感,尤其係當移動patient個頭,佢其中一隻眼神經反射地張開了,原本我都睇唔到,不過,該死的karen細聲講 :「嘩,佢隻眼。」結果佢身旁的我同emily就.......真係嚇親,尤其係emily la,見到佢個樣,都登佢可憐,唉。整個過程,我只有兩個感覺,驚同怪。明明係一個人,點可以塞d野落佢個anus同vagina架?點可以包係個膠袋度ga?好怪啊,明明係人,又好似一個物件,好怪。而每一個畫面都在我腦海迴盪著.........好驚。
其實,呢個patient我琴日有幫佢度過BP,仲度過SaO2 tim,就係琴日得八十幾,落我面果個,估唔到,真係有事。
之後,我地一行五人好down,唔多出聲,只是大家都呆了。
tea break完,無mud 特別野做,自己睇牌板做case study,lunch時鼓勵patient食野,d case都食得唔錯,今朝俾我餵到喊個patient突然好清醒,鼓勵佢食,諗住同emily合作feeding,又俾佢鬧,妖,成朝都俾人鬧law,唔該。
下午,自己lunch完,又換片,又係同christine part,今次有料,勝在唔太臭,不過係large amount,抆極都抆唔完,clean完,包片,今次一take過,條片個位度我勁好,yeah!!!
,
之後,便出ward了。
.
.
.
.
.
P.S.
  1. 哈哈,我,eva,唔完美,亞ming將會成為一組,一齊做組爸媽,有咁索既組媽,組仔女們真幸福 ; 有咁無能的組爸,組仔女真可憐。
  2. emily,可否停止你的美麗宣言,我快忍不住要犯罪了,我要打你了,哈哈。
  3. 今日,上bass堂,好眼訓,無心情,表現好差,史提芬再問我玩唔玩女子band,結果答應了幫手,成人之美。放心吧!她們是不能取代BELLOW的。多謝史提芬的ENDLESS RAIN(原唱:X-JAPAN),可惜我太累了,GET唔到個MOOD。

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

都唔知要俾人鬧多幾多次先得.....我唔想成日俾成個cubicle d人望住我點俾d阿婆蝦...

i am only telling the truth....you have special interest in listening to lies??? but i am sorry cos i never tell lies

5月 17, 2006 12:39 上午  
Anonymous 匿名 said...

努 力~ 努 力 ~~ =)

5月 17, 2006 5:34 上午  
Blogger 露比 said...

我決定,
今日我做IC,
你專責做19號床啦。
^^

5月 17, 2006 10:20 上午  

發佈留言

<< Home