星期一, 5月 15, 2006

實習記事 之 第一日

第一日 09:00 - 17:00
大埔醫院
Medicine & Geriatrics Ward (Female)
內科及老人科 (女)


和一月份一樣,出同一個ward,見到的staff也是一樣的,只有病人是陌生的,除了一個,19號床的。今次一入WARD,感覺到病人明顯是比上一次的healthy,無咁ill,d patient多是可self-feeding的,只有半身不便。
十時許,我們到達四樓,開了一個小小的pre-conference,便各自入ward做野,洗手戴mask,我們一開始便take obs(即量血壓,血含氧量,temp,pulse),QID的,做了兩個patient的,感覺陌生,有點生硬了。之後,便是睇下牌板,認識一下patient的情況,睇下d interesting的case,雖然話係老人科,但今次個ward有兩個好好好後生的patient,一個仲要係24歲ga ja,不過佢都幾多病ga,好似都唔係小野ga,不過佢勝有conscious,乾淨,可溝通,不過講真,我驚呢d多d ga,咁後生就住醫院,大病,包圍住的仲要係一個個張開口,unconscious的老婆婆,心情一定唔好,同佢講野好驚講錯野,而且佢好似好靜咁........之後,就開始派餐了,susanna教了feeding,不過,almost全個ward的亞婆都可以自己搞掂ge,有d仲有得食自己野,有仔女餵,幾幸福。我只是鼓勵了一個亞婆食了幾啖紹菜蓉同燒汁豬肉蓉,個亞婆話食d中藥,搞到佢肚痾,痾到唔想食wor,我睇佢肯食果幾啖,經已好俾面ga la。同另一個亞婆傾計,知道佢係第一屆會考畢業生,嘩,個亞婆講thank you ga,唔係講中文ga,嘩,幾勁,仲好醒目tim。中午,take晒全ward的obs,忙到嘔泡,不過d skill的感覺返晒黎,見識了一個pulse長期只得四十幾的亞婆。
一點三先落can食野,都無mud可選了,吃了公司三文治,都幾好味,不過真係好累,尤其對腳,不過主要係心情,因為食完野,先到今日的主菜-------換片,仲要係一條街(即八張床)。穿上gown,戴上紙頭套,face shield,妖,死就死啦,我同christine part,round了三個patient的片,超粄勁好彩,三個都無stool,零臭味,yeah,不過要"豆"起佢地真係好辛苦,尤其是條腰有舊患的我,有幾次要小休兩三秒才可繼續,所以呢,換片,不是臭死,就是累死。
之後,又take obs,有一個patient SaO2得八十幾,嚇得我呀,re-check,都係wor,即刻report la,個nurse郁下d貓鬚,一check,就有九十,之後仲有成九十三tim,點呀,亞婆,你落我面je,不過你無事都好。之後,房入面個33號床的pulse一度有一百七十幾,嘩,唔好嚇我啦,接二連三???好彩recheck時得一百一十,正常。
好搞笑,今日有個patient係ward尾街照X光,個nurse一邊叫「尾街病人照X光」,一邊由街尾怒奔走至街頭,仲要匿埋入洗手房,我地成班無知ge,一邊跟住佢,一邊問「使唔使匿到咁埋呀?」哈哈,呢個X RAY大逃亡,真係要幾gag,有幾gag。
量過一次血糖,唔習慣唔用槍,表現失準了,ohhhhhhhhhhhh~
臨走時幫手transfer左幾個patients。

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

仲有susanna pre con 的"taste"
真係不得不提...
hahahaaaa

5月 15, 2006 10:57 下午  
Blogger 露比 said...

這一個.........
我都無話好說.....
哈哈

5月 17, 2006 10:18 上午  

發佈留言

<< Home