星期日, 5月 14, 2006

百發百中

考完試,身體即刻黎"腎",超級大傷風,唉,次次都係ga,考完試一定會大病一場,琴日執衫時,我諗我大約打了over一百個既噴嚏,因為全身過度抽搐的原故,搞到超累,鼻子都快要磨爛了..........咁ge身體,可唔可以唔出ward呀???
琴日夾band,好開心的是好耐無夾,唔開心的是無進步,唉,火呀火呀火呀,要揀好既歌夾下了,要對自己的要求高d,也許要問下professional的意見。好搞笑,超搞笑,有kai進的地方,總會令的痴左線咁笑。
諗起自己已經學左bass足足一年,由第一堂最討厭的F音,跟住玩POP野,由第一首的「喜歡你」開始,學了不同的SKILL,跟住學五級樂理,再學blues,之後,好有feel的blues jazz,到而家的rock野,學拍線,成個過程,都在好開心的情況下學習,真係要好好多謝我的名師。
琴晚,中同小聚,又係一個quality低既的gathering,但都搞到成四點先散。好累了。我想講,d人可否有責任感少少,長此下去,我覺得我會開始討厭,也許kai進講得arm,我對朋友的要求高,一件事,足以令的討厭一個人。
原來,已經分開了足足一年,回想返,有時會覺得有點可惜,也許,可以不那麼衝動。當然,感覺已再不存在,已經成為了回憶的一部分,人生的一個經歷,學會了一課,也更明白自己的需要,其實,也需要多謝他,有好開心的回憶ga,好朋友,永遠的。

哈哈,琴晚聽了班長的形容,原來我曾經咁灰,咁唔開心,我都唔記得lu,我果然有忘記不快的神力,yo~~~~~~~~~~~

好感性tim,哈哈。

0 Comments:

發佈留言

<< Home