星期四, 5月 18, 2006

實習記事 之 第四日

第四日 A更
大埔醫院
Medicine & Geriatrics Ward (Female)
內科及老人科 (女)

痴孖根,琴晚返完P,返到屋企趕得切與家人共晉晚餐,食完飯一直昏迷,昏迷,接住訓覺。
仍然不滿足。

六時起床,
入WARD,TAKE OBS,奇蹟般的TAKE到潮州怒漢19號的TEMP,其實都係因為有NURSE在場。聽BP,上壓平均次次都高過別人聽的四度,點解,我明明聽到第一聲,要再PRACTICE多幾次了。
今次輪到男WARD有LAST OFFICE睇,真係..............會唔會太多,不過我地都唔使睇。
幫第一街TAKE QID,第一街個肥爆RN真係超級乞人憎,EMILY度完OBS,離開唔夠30秒,肥爆RN話「唉,又要執手尾」;佢係個NRS STATION,我無啦啦同佢四目交投,佢就話「同學仔呀,你地用完D字典,唔該有手尾D擺返埋佢,無咁多人同你執手尾架.........」,我同KAREN賴晒野LAW,但我地都無用過LAW;佢叫我地做小朋友LAW,係,我地MUD都唔識,咁點呀;佢又同D同事講WOR「我唔知,仲知唔好搞我D PATIENT。」大聲到俾我同EMILY聽到,我地真係O咀LAW,唔該,EMILY即刻話「你話呀,我地仲有無尊嚴?!」係無,但係呢個肥爆RN面前無尊嚴就真係唔"踞";仲有,我同佢D CLIENT TAKE完QID,發現有ABNORMAL,佢情願同同事講八卦野,都唔情願聽,同我講WOR「得架啦!你同D姐仔講啦,唔使同我講架。」真係離晒大譜,正PK黎GA,唔使你做AR,請你返黎傾計GA,八婆,自己D PATIENT都唔理,你見有D STUDENT係度,做下樣都好呀,我都唔期望你會教我野,但係都唔好咁離譜呀。
幫34號TAKE H'STIX,用返REBACCA個PROCEDURE,初時SUSANNA都點晒頭,點知一督完,SUSANNA的提點反而令我手足無措,妖,我又再一次手快快將支針掉落垃圾袋,唉,真係衰收尾。
LUNCH時,17號床的大叫亞婆的女兒來了,真難得,唉,原來個亞婆聽日出院,唔係因為佢好返,而係因為佢個女知道佢唔鐘意住醫院,而且見佢已接近黃昏,所以諗住接佢返屋企住,其實,這是好偉大的決定,講真,邊有人想屋企有人死呀。見姐仔派餐,我即刻搶閘去FEEDING,去到17號床邊,用果蓉加落D藥粉度,再教佢個女餵佢,之後,再FEED佢食糊,好有滿足感,雖然呢個亞婆成日係度叫,好X嘈,但個一刻我真係覺得佢好慘。見到PT幫佢做ROM,做佢果D已經屈埋晒的腳,郁佢膝頭哥,佢嘈到嘔,超勁痛咁,真係好可憐。
之後,同18號婆婆傾計,佢話我眉清目秀,好靚女,TUM到你識飛天之時,點知佢話我多暗蒼WOR,嘩,我真係呆左LAW,我話「亞婆你都幾好眼GA WOR」,真係............一啖砂糖一啖K......
之後換片,幫13號,有STOOL,但經過16號一役,我真係覺得超小事,好快搞掂,我地三個加入KAREN同EDITH的行列,幫16號換片,STOOL仍舊是那麼嘔心,我覺得佢地PERFORM得淡定過我同CHISTINE,結果我地五個就咁搞掂左,YEAH。
出WARD。

0 Comments:

發佈留言

<< Home