星期四, 5月 18, 2006

我覺得我要俾社工councel一下

講真,我開始覺得自己有d問題,自從睇完last office,自己真係有d唔妥,自己個腦不停咁諗返d野,不停咁轉牛角尖,好唔開心,成日諗起,連琴日朝早一睜開眼都係諗起呢件事..........琴晚,我喊左,我無諗過自己會咁,原因係我諗起我婆婆,我好驚,以後點算,我好驚,真係好驚..........
加上琴日俾16號床換片單野嚇一嚇,我琴晚成個人depress左,個腦不停咁俾呢d衝擊困住左,個感覺,我唔識講,只係知道,我點都唔想再見到.......其實,莫講話依家出ward一個月,之後呢,如果我真係做nurse咁點算?
我動搖了,護士,真係我既理想嗎???我呢一刻只知道我是害怕的,我不要再遇到呢d咁既衝擊,可否俾d時間我overcome???我完全睇唔到當一個nurse的意義、好處,再可以支持幾耐.......
有人可以幫到我嗎?

4 Comments:

Anonymous 匿名 said...

um...i dunno wt can i say...
but i believe that u can overcome!
it's true!! u r a smart and brilliant girl in my heart!!
u r ambitious, once u hv decided to do sth,u can overcome all the difficulties to attain the goal!
so this time, i know it's a challenging one, but it's time to grow! u need some time only!
and i think u need to share ur feelings with others, after a talk, at least u can feel relief, release the pressure..
i can be the listener anytime!

5月 19, 2006 12:41 上午  
Anonymous 匿名 said...

好多野其實係你深入了解之後都會失去當初的趣味同感受,平台期既出見本來就是令人難受,但亦慶幸佢既出現,會令我地有更跳躍性既進步。

信念同意義其實只係我們內心既執著,呢d野本身就好容易比現實既浪潮衝擊,所以我地係生活上衝、衝、衝既時候,都要不時放慢腳步,提醒自己生命的意義。

很多人都會對自己既選擇confuse過,
你仍然企係呢度既原因除左話比人聽你有勇氣之外,最重要既係你同意這已經係個不過的選擇!

5月 19, 2006 1:01 上午  
Anonymous 匿名 said...

呢D野...相信醫護人員成日都會見到...
或者需要好多時間去overcome...
但係唔好放棄呀
對於我黎講...
只要諗住
「D病人真係好需要我地」
就算前面條路有幾長有幾rough都會過渡到..
病人都會俾到suppport我地ga ma
就好似果個話你好多暗瘡既婆婆
我相信呢D同病人既關係...
可以幫到你...
你見到D好朋友賴晒屎你都唔會話核突唔幫手啦
至於死亡方面...就是信仰上的了...
或者我體驗得唔夠你多
但係都係一點點既suggestion 吧
有咩都可以同朋友仔講呀

5月 19, 2006 1:28 下午  
Blogger 露比 said...

好多謝大家。
猶如電車男般感動。

WINKY:估唔到我係你心目中係咁勁,哈哈,好多謝你,你PROJECT上也要加大油呀!

YO:好有文采的一段勉勵文章,雖然有D唔明,ANYWAY,THANKS A LOT。

MONITOR:好鐘意你話只要諗住
「D病人真係好需要我地」
就算前面條路有幾長有幾rough都會過渡到..
呢句,也許我都忘記了將心比己的道理了,考試加油了,HA A&E見。

5月 19, 2006 7:49 下午  

發佈留言

<< Home