星期二, 5月 23, 2006

實習記事 之 第六日

第六日 P更
大埔醫院
Medicine & Geriatrics Ward (Female)
內科及老人科 (女)

經過左一日半的HOLIDAY,個人的心景都真係唔同D,好輕鬆似的,非常好。
今日都係無咩特別,都係做個D野,一入ward,聽交更,之後換片,無咩特別,除左12號床個亞嬸,同佢換片,佢突然必k,shit,雖然唔係流質,但都幾嘔心,但總比火山爆發16號好,唉,佢又無啦啦要痾pan,好心啦,要痾就痾落片啦,又要同佢換片,又要收pan,又要complain呢度d staff唔俾佢痾pan,又要無咁既能力.......真係........有d煩,有k的pan原來幾嘔心,不過,算啦,佢都唔想既,可能痾pan會令佢心理上舒服一些。
模擬了考試vital signs,好緊張呀,仲撞到個頭,痛到呢~~~其實會唔會係我隻耳仔sensitive呢,次次聽BP,一係上壓比susanna高兩度,一係下壓比她聽到的低兩度,點解.............ok啦,其實野都幾準,yeah!
同16號做了oral care,好吃力,要edith幫手撬開佢個口才能勉強完成。
同20號床做了ROM。
22號床是新收的,見D姐姐用PATSLIDE過床,嘩,好似過山車咁.........其實唔使咁急呀.........幫佢搞ADMISSION既野,一捲起佢衫袖,諗住同佢度BP,點知發覺佢隻手好多一點點紅色既野.........不妙,SHIT,同護士長REPORT左,佢話應該唔係INFECTION野,嘩,我啋你呀,即刻戴番隻手套先,之後餵佢食糊,不俗的成果。
第二輪片是我同EMILY合作的,無咩特別,聽聞舊拍檔CHRISTINE換片遇到BLOODY STOOL的衝擊,難道一直以來的運氣係來自我乎???
今日的特別之處反而係人事上,第一,今日護士長來了,好後生的,會問我地幾歲,又話我地好搞野,又成日講開波,哈哈,如果將來身邊的同事都係咁就好了。
今日個WARD MANAGER成日係4AL出現,加埋護士長,真係幾大壓力。
有個姑娘七點幾時問我地「食左飯未?」我地話未,返工先食,佢話「嘩,你地一點幾返到依家呀?都幾慘架wor.......」真o咀。
今日十九號床對我笑呀......真係一生有幸.......真係?????
29號床個富貴婆個女成鬼日問,「有無同佢沖涼?」,「幾耐沖一次?」,「點解未換片,唔係六點咩?」,「你而家同佢換片?」,「幾耐同佢做一次運動?」好X煩呀..........都唔明,有能力聘請private neurolist,連被褥都係DKNY的,何必要在HA,浪費了床位,屈就了PATIENT,其實住私加真係對PATIENT好D,咁又何必係度諸多要求呢........

可能習慣了,返到屋企無咁累。

0 Comments:

發佈留言

<< Home