星期四, 5月 25, 2006

實習記事 之 第八日

第八日 P更
大埔醫院
Medicine & Geriatrics Ward (Female)
內科及老人科 (女)

一點,開PRE-CONFERENCE。
一點半,入WARD聽交更,仍然逃不過換片的命運,可幸的是,只換了一個PATIENT。
今日,我係IC,MARK好了一天要做的事,整天都能順利完成。
都係一天空閒的P更,有多D家屬黎,糊又唔使餵,ROM又唔使做,整天都行來行去........
22號床的兒子終於來了,我幫22號度QID,DESAT,得八十三%,要CALL DR,升到4L O2,支持住呀彩潔。
全日最開心,最開心,最開心,最開心,最開心,最開心,最開心,最開心,最開心都算係我終於能夠順利而成功地幫到16號「山洪瀑發」換片,我真係好開心,我早兩日已經構思左一個METHOD,今日嘗試了,一切STEPS都好順利,同CHRISTINE都好有默契,唔需要SUSANNA,唔需要STAFF,唔再嘩嘩聲,唔再雞手鴨腳,好開心,我已經OVERCOME左呢個難題啦,原來我都有咁既能力。
最後,SUSANNA給了一個INDIVIDUAL EVALUATION,好似幾滿意我既表現,好開心,好多謝佢既教導,雖然佢真係好重視換片,令我地都略有微言,但係好明顯,我地最熟的SKILL可能真係換片,可能仲熟過YEAR2師姐,起碼,而家唔再驚換片,對住一般的大便,已無MUD野,今日仲可以一路講笑,一路換片,哈哈,真係離晒譜,這,可算是SUSANNA的功勞。
今天,真係好開心。

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Work hard for hard work!! ^^

and Cheers.

5月 25, 2006 9:07 上午  
Blogger 露比 said...

YEAH!!!
THX
ADD OIL TOGETHER~~~~

5月 26, 2006 1:29 上午  

發佈留言

<< Home