星期五, 5月 26, 2006

實習記事 之 第十日

第十日 P更
大埔醫院
Medicine & Geriatrics Ward (Female)
內科及老人科 (女)

今日係最後一日係大埔醫院4AL,今日的TUTOR是一個叫亞WING既人,今日的STAFF包括了死肥婆,這一切,都是令人沮喪的事。
一點半入WARD,換片,換16號,本身有滿滿的信心,點知WING入黎睇我地,佢死都要企係個BED SIDE TABLE到,提左佢話阻住,都唔識醒水彈開,下面有部十幾萬的PUMP機升緊上黎呀,大姐。之後,諗住用之前個方法換片啦,點知佢又左挑右剔,佢講既野唔係無道理,但係D語氣真係超唔得LAW,句句都超串咁隊埋黎,真係無面俾,一D都唔GENTLE,咁我當然唔妥佢啦,話晒曾經成功幫到16號換片令我的自信都返晒黎,今時今日佢條MOOK咀黎踩我台,仲要咁既態度,真係..............佢仲話WOR「RUBY,我希望你諗下我點解放條新片係塊舊片的底LAW,因為我覺得你好似好唔服氣咁,頭先我話你,你一直都無同我EYE CONTACT LAW。」嘩,我真係O咀LAW,呢個世界邊有d咁Q無聊既人架,大佬............你語氣咁差,叫我點服呀,我冷笑左一聲,點知俾佢聽到,哈哈,我成條氣真係唔上唔落,成個換片的過程,佢都叉足我咁耐。要POSITION好個病人時,佢仲一個身係咁"得"埋黎,我差D向後跌law,有無腦架?!之後,搞掂換片聽交更,佢又拉我埋一邊話「我希望你知道我係對事唔對人,我帶得你一日,希望大家都開開心心,你唔信我既,可以睇下d staff點做.........」廢話,連呢一段說話的語氣都唔覺得有好轉law,可能我遮眼la,講真,我抆緊屎呀大佬,我唔望住個屎忽,唔通望住你塊面呀,就算你講緊野都係咁話啦。你要教人,都要人心悅誠服先至係真正的教曉,d態度咁差點得架,好坦白講,我真係唔妥你,咁點呀,係唔鐘意用你個套,咁點呀,我係對人唔對事ge,咁又點呀?妖妖妖,不過我自己又係衰,衰在唔衰得,我就係唔鐘意人challenge我自己有信心的事,每個人都有佢自己做野既一套,點解要挑釁我?如果佢用一d好既語氣,我會buy,正如susanna教我的每一個skill,我都心服地接受教導。妖,真係愈諗愈興..........佢教我兩個skill,一)攝條新片係塊舊片的底,二)將隻手攝係pt背脊,不好利用膝蓋個joint逗起個pt,因為背脊係最受力既。回想番,我兩個skill都唔會再用,因為都唔arm既,第一,攝條新片係塊舊片的底,個pt轉身時,萬一d屎必出黎,咪contaminate條片既內部law,相反,if攝係面,就無呢個問題了,咁pt都唔會infected。第二,隻手攝係pt背脊,根本無可能,d patient重到死,你都識講係最受力啦,即係最重la,痴孖根ga,點會教用手托起最重的部位架,你當我起重機呀,我整親點算呀,我同christine根本逗唔起個pt,仲要係瘦弱個隻ar。第三)我真係無見過d staff咁做law,而且利用膝蓋個joint逗起個pt係老心院既做法。最後個輪片,佢又話我地換得慢WOR,妖,識飛呀我地!我真係好嬲呀...........................................

今日個死肥婆,又話唔好搞佢條街wor,妖,我都想唔搞,至弊佢個麻煩六號又搵著我黎搞呢,佢叫我扶佢上番床,好,佢叫我幫佢逗褲頭,好,但係我咁逗又唔得,咁逗又話唔得,頂,仲要話「?,你唔識架,你未做過架?!」周圍好多其他家屬睇住law,我唯有死死地氣咁答「好」,之後又懶醒咁逐個step「教」我law,好似佢係主人,我係妹仔gum,好無自尊law,連上床欄都講LAW,鬼唔知ar,佢個人都未訓直就話要坐起身,都發癲既,我咪叫karen幫我手law,又係個句,我整親點算呀?這是我的權利。真係好叉煩,成日都話要痾屎痾尿,人人都有,都唔知點解佢零舍多。
總之我今日條氣全日都未順過。
講完d超級激氣野,講d好野,今日首屆會考生24號discharge了。原來好nice既26號係名校mary knoll學生黎ga,識得講好多英文。最令人鼓舞的是22號今日燒退了,終於醒過下,聽聞話仲要求要食糊仔,哈哈,keep it on la,要健健康康。做了一個完整的admission case的vital signs,yeah!
最後一個TASK係收PAN,是萬嬌的。
好唔捨得susanna,karen講得arm,佢真係好似我地亞媽,教得有heart,除左教skill,仲有教我地要將心比己,本身對patients又好,又有愛心,雖然會有煩的時候,但真係一個好tutor,一d都唔頹。
好唔捨得4AL的某D STAFF,包括紫髻姐姐,短髮姐姐,無眉姐姐,大肚大眼姐姐,好搞野既護士長,學護,D姐仔,好多好多,除左爆裙死肥婆。點知今日俾THANK YOU CARD時只得死肥婆係WARD,唯有俾佢LA,真諷刺。
唔捨得D好得意的PATIENTS。

BYE BYE,4AL。






P.S. YEAH,我來年有宿住呀,仲要係紫霞呀,興奮到痴孖根。




2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

恭喜你出ward完?~~~

5月 28, 2006 1:58 下午  
Blogger 露比 said...

not yet ar
2 weeks left

5月 31, 2006 1:21 上午  

發佈留言

<< Home