星期五, 5月 26, 2006

實習記事 之 第九日

第九日 A更
大埔醫院
Medicine & Geriatrics Ward (Female)
內科及老人科 (女)

好眼訓呀,今日,唔知點解,真係好眼訓。
入WARD,度BD,無ABNORMAL。
22號,還健在,但學護姑娘話佢可能都係擺唔耐,唉,也許真係天意,我真的不想成為最後一個餵佢食糊的人,好希望佢可以起番身.......
睇了姑娘幫34號插FOLI,姑娘發現了佢塞屎,那個學護竟然用手指伸入起個RECTUM,撩D 屎出黎,嘩,多麼震撼的一系列動作,SHIT,又超臭WOR,我淨係睇左幾秒,已經頂唔順,走出房門,真係超爆臭,真係一山還有一山高.........插FOLI,無MUD特別,不過要我做就真係要俾多D時間我準備.............
開了一個超長既POST CONFERENCE。
全日都無MUD野,在4AL愈實習得耐愈熟手了,VERY GD。
明天是最後一天在4AL,SUSANNA因私事,明天的TUTOR將會是WING,所以SUSANNA今日係最後一日做我的TUTOR,真係好多謝佢,我會記得佢的教導,不管係SKILL上或是心理上。至於4AL,又掛住D STAFF,尤其是紫髻姐姐,又掛住D PATIENT,尤其是好可愛,好NICE個D,哈哈.....佢地真係好得意。
有D唔捨得。

0 Comments:

發佈留言

<< Home