星期三, 5月 31, 2006

實習記事 之 第十二日

第十二日 A更
沙田威爾斯親王醫院
3F Surgical Ward (Female)
外科 (女)

返A,05:15起身,又聽到那可惡的雀仔聲,討厭。眼訓到痴晒線,訓得三個鐘,又要出那個可惡的SURGICAL WARD,妖。在火車站,才驚覺原來香港人的步伐真係好快,朝早才六點,人人都行得好快,有D甚至會跑,嘩,真不能相信,尤其是當我還活像一頭喪屍之時。
0730入WARD,我做IC,d staff同昨晚的差不多,唉,灰爆,無野做,又唔使度vital signs,又係睇牌板。
全日做了一個ROM,學了輸血,睇了一個微創的割膽石傷口的DRESSING,真係好無聊,不過D STAFF都唔係咁忙。
是日的STAFF雖然係一樣的,但態度就是180度的改變,又主動教我地輸血,又同我地傾計,真係不可思議。
話說琴晚有個PT死左,就係我琴晚佢嘔,我幫佢換過晒D衫褲,被褥果個PT,真係世事無常,聽說是acute mitral infection,不過佢都已經七十幾歲,有stomach cancer,也許,這樣的死亡對個pt係最好的,起碼痛楚少,不過個nurse話個pt之前有complain過back pain,做過晒checking,聽埋心,都無發現,只係個pt個樣好差,但又唔知個原因,個Dr又話無事ga,俾隻止痛藥先,結果可能係咁,就減低左個sympton,不過呢d好講個DR的經驗,係發現唔到就發現唔到。個NURSE話自己都好內疚,走的時候無俾部機MON住個PT,只少佢差左都有人知。我聽到呢到,開心的是個NURSE咁EXPERIENCED都仍然有CARE的心,另一方面,我諗返自己,可幸的是我有做過D野令個婆婆有一刻的舒適,我都要做一個有經驗,有好SKILL,有CARE的護士。
相反,今日男WARD個邊有一個好不負責任的男護,差點兒搞出人命,其實呢D人,夜晚訓唔訓得著GE LEI?
LUNCH,約了SUSANNA食飯,佢話要聽我地訴苦,幫我地舒緩一下,好疼我們的TUTOR媽媽啊!!!
總之,SUSANNA講得ARM,做護理呢行,做野最緊要憑良心,將心比己,工作自然會做得好。

0 Comments:

發佈留言

<< Home