星期三, 5月 31, 2006

實習記事 之 第十一日

第十一日 P更
沙田威爾斯親王醫院
3F Surgical Ward (Female)
外科 (女)

第一日出PW,自此之後,TUTOR不再是SUSANNA,是RITA。
首先係換衫,個度D保安真係好X嚴密,入去換衫要一個PASSWORD,去廁所要另外兩個PASSWORD,真係.....萬一急起上黎,多得佢唔少。
之後,RITA帶我地去SITE VISIT,竟然俾我見到官東WOR,哈哈,好搞笑。所謂的SITE VISIT,我地參觀的竟然是洗衣房,殮房門口等等,九唔搭八。
入WARD,個WARD真係細到嘔爆電,比起4AL,一半LA...............
同個WARD MANAGER打招呼,咁佢都巡例同我地講幾句,大家都會EXPECT佢講D例如努力呀,唔明就問呀....諸如此類,殊不知佢竟然話「UM,你地可能出完呢個WARD之後就會唔讀架啦,唔做呢行,係呀,唔會好似你地EXPECT咁架,你地之前都有人係咁架啦,你地有唔明就問啦。」真係三間,無奈的訓話,一D ENCOURAGEMENT都無。之後,第一個JOB竟然是換片同換床單,PART WITH 一個YEAR2 的師姐,我覺得如果我同CHRISTINE PART,應該會快D,個亞婆真係幾慘,D頭髮不停咁甩,甩到成床都係,個PAT PAT又紅,佢都幾唔開心,NOTICE到自己甩頭髮,之後發覺佢原來係THYROID CACINOMA。
之後,WARD MANAGER教執床,俾佢暗串左幾句,不過佢又ARM,呢D基本功真係要做得好,結果,我成日執左大約四次床,兩次OCCUPIED BED。個度D床真係好舊,床欄都奇怪過人GA,又踩唔高,成日WOO低身真係好累。
睇左幾個牌板,有一個PT幾年前飲CAUSTIC 自殺,成條UPPER GI都已經OUT OF FUNCTION,有條RYLE'S直去小腸,她才49歲,不過,佢都唔想,佢應該有PSYCO PROBLEM,這些,真係無話可說,所謂的自殺也不是由佢地CONTROL。
發現D STAFF的態度真係好差,好似當我地透明咁,同4AL個D有講有笑,真係無得比,好掛住紫髻姐姐呀。
臨近尾聲,有個亞婆要痾尿,諗住收PAN時,發覺佢竟然係嘔緊,即刻俾個嘔兜佢,之後同佢換過晒D衫褲,床單被褥,嘩,累到我呀..........不過,個亞婆真係好辛苦咁,我摸佢又凍,但係佢又出晒汗,要幫佢個頭抹乾D汗,見到佢面青口唇白,好累咁,我唯一可以做的只是捉住佢隻手,希望佢可以好D,幫佢換好晒D野,之後佢都有唔該我地。
RITA教我地睇牌板,其實,有D野真係可以自己睇LAW,我比較PREFERD野係自己發現多過人地咩都話晒俾我聽。
出WARD,好唔開心,好掛住4AL,好掛住SUSANNA。

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

umm~~ surgical ward...enjoy.^^

Cheers from Dennis

5月 31, 2006 3:02 上午  

發佈留言

<< Home