星期五, 6月 02, 2006

實習記事 之 第十三日

第十三日 P更
沙田威爾斯親王醫院
3F Surgical Ward (Female)
外科 (女)

今日,開了一個好長的PRE-CONFERENCE,兩點幾先上WARD,聽交更,又遇上了照X-RAY,想起了紫髻姐姐,好搞笑的提醒,但一切已成過去。
之後,ACCESS一下邊個PT可成為考試對象,我地發覺全部COMMUNICATE到的PT都係只適合VITAL SIGNS,哈哈,其實咁咪仲好,可以把考試範圍大大收窄。
同一個婆婆傾計,佢有好多野同我講,不停的講佢FAMILY,起初我都有點不耐煩,之後聽下聽下,開始投入,俾D鼓勵佢,俾D RESPONSE佢,佢又講下講下,講到自己三十幾歲守寡,佢即刻眼圈一紅,我即刻遞紙巾俾佢,即刻讚佢叻,可一手帶大D仔女,咁先無事JA,唉,點解我成日同人傾計都會撩喊人GA,我唔想GA,都唔知係好事定唔好事?好的是一個人願意在我面前哭,証明佢信得過我,而我能夠俾到COMFORT佢,另一方面,又好似我撩喊佢咁........不過,睇返佢牌板,又係CA,BLADDER CA。
看到了一粒膽石,嘩,原來咁大粒ga,成粒加應子咁大粒,又咁硬,唔怪得咁痛啦。
學了怎樣上IVF,聽了兩個人的BP,連超瘦4號床都聽到,YEAH。
三號床的病人是腳的血管閉塞,Symptom,我的右腳都中晒,看來我要認真treat下兩個月來腳痺的問題了,沒事吧?!
RITA話覺得我唔係一個考SKILL會緊張既人,唔知咩意思呢?
明天考SKILL了,十成十是VITAL SIGNS,祝我好運吧。
之前考試不合格的,明天會開始收到電話,SHIT,我不要收到那凶聆,請祝我大好運,好鬼緊張呀,我要同DAISY仔一齊GRAD架。
明天又返A,諗起都覺得眼訓。
還剩下一個星期,時間呀,你行快D得唔得呀???????

0 Comments:

發佈留言

<< Home