星期五, 6月 09, 2006

實習記事 之 第十八日

第十八日 P更
沙田威爾斯親王醫院
3F Surgical Ward (Male)
外科 (男)

今日先是度了BP,VITAL SIGNS度得愈來愈快了,CHARTING都快左好多,比起第一日出WARD,驚死自己CHART錯,CHECK完又CHECK,真係..................H'STIX又做得勁順手,YEAH!!!
今日,有好多新面孔,新CASE。
第一次睇男人插FOLEY,第一次睇到個GENITAL ORGANS,其實心諗,都係身體的一部份JE,都不是太尷尬,亞七佢地話一定好痛,哈哈,我真係體會唔到。
幫手過床,第一次真係落手去幫,好有滿足感,終於唔再有阻住的感覺。
由於有個PT個老婆話要幫PT漱口,但我又驚個PT會CHOKING,所以把心一橫,做一次ORAL CARE,雞手鴨腳咁,好彩有大衛同學指導,順利完成了,個PT話好舒服,仲話VERY GD TIM,哈哈,又一個識講英文的可愛伯伯。
睇到姑娘上奶博RYLE'S TUBE,看到了真正的GASTRIC JUICE,嘩,原來真係咁黃架,好奇怪的感覺。
有一個四十幾歲的PT,CA BLADDER,入黎切晒成個BLADDER,再做一個造口,對於後生的佢一定係好大MPACT,但佢仍然好POSITIVE,好積極,不錯。
最後,有一個對UROLOGY好有認識的姑娘同我地開左一個MINI-CONFERENCE,教我地關於HEMATURIA,其實UROLOGY都幾INTERESTING呀,得閒STUDY多D先得。
SELINA話佢地去左ICU接CASE,見到D ICU 既STAFF個個都好SMART,好型,呀......................我都好想睇呀。

0 Comments:

發佈留言

<< Home