星期二, 6月 06, 2006

實習記事 之 第十五日

第十五日 P更
沙田威爾斯親王醫院
3E Surgical Ward (Female)
外科 (女)

今日真係得閒到痴晒線,同學仔要考試了,終於能體會到我曾經的緊張吧。
跟6號床的PT傾計,她是POST OPERTAION的,割了膽石,膽石猶如加應子般大粒。
我拿起她的膽石瓶,跟她說:「婆婆,你知道這是甚麼嗎?」
她說:「唔知道呀。」
我說:「是膽石。」
她瞪大雙眼:「膽石????咁大粒???????」
我說:「係呀,係你個肚裡面架之前。」
她好像受驚了的小朋友:「?,咁大粒???唔怪得之咁痛啦~~~」
我說:「係呀,好痛架,之前你唔知係膽石,你以前係咩?」
她說:「.............我以為係唔知咩梅JA...........」
我同CHRISTINE一起爆笑,說:「嘩,好彩你無開黎食JA。」
她說:「嘩,你俾我都唔敢食..........」
她的樣子真係猶有餘悸咁,好似小朋友,好得意,笑死我了,而得正是嚇老人家的大魔頭~~~
和一個印尼華僑傾計,她18歲開始生仔,生了5個仔,個個都教得好乖,有大成就,眼見她只是五十出頭的青春樣子,真不由得寫個服字,佢仲要係以托兒維生的,最高峰同時湊11個,嘩,真係人都癲。
學了一些MEDICATION的小知識。
今天是COMMUNICATION DAY。

0 Comments:

發佈留言

<< Home