星期四, 6月 08, 2006

實習記事 之 第十七日

第十七日 A更
沙田威爾斯親王醫院
3F Surgical Ward (Male)
外科 (男)

今日無琴日咁無聊啦,感覺好像全日都有野做,零零碎碎的,感覺真好。
今早好特別,跟了一個pt去手術室做admission,經過了曲折的路徑,手術室的那一層,感覺很神聖的,因為腦外科,深切治療部,手術室都是在同一層的,經過這些ward,我覺得有種無形的興奮。手術室d staff的打扮,令我覺得佢地好pro,都好想成為佢地既一份子。走的時候,跟師姐的談話中,發覺自己以前也曾經走過這條曲折的路,只因做過小腸氣手術,手術室的staff是很喜歡小朋友的 ^_____^
之後,做了一個ADMISSION,只是度了vital signs,height,weight,charting,幫他戴了病人手鐲,已足夠了,很滿足的感覺。
睇了dressing,一個在pat pat的dressing,看了duodem的應用,有一種原來係咁ge的感覺,因為係大埔醫院聽就聽得多,見就真係一次都無見過。見了真的scrotum,原來是這樣大的,我的心立即諗,這是不是有infection.........
有一個pt得24歲,割盲腸,高燒到40.5度,不知何解,見到同年齡層的病人,總有多一點同情,只能幫佢換冰袋,大家,請珍惜你的盲腸。
selina同kelly入過ICU接PT,佢地話D STAFF好型,好SMART,啊............................我要看。
3F的STAFF好肯教野,好開心。今日,佢仲俾我幫一個PT拆黃豆,即手背的那個入IVF的針,好開心呀。
其實,我好想嘗試做一個DRESSING,不過,這是一個任性的要求。
開始倒數了,好像有一點唔捨得............................
見得愈多,想做的更多,要努力,要前進。

0 Comments:

發佈留言

<< Home