星期五, 6月 09, 2006

實習記事 之 第十九日

第十九日 A更
沙田威爾斯親王醫院
3F Surgical Ward (Male)
外科 (男)

這是最後一天的實習,也是好多野睇的一天。 時序,我都不記得了。 今日一早,我便跟了琴日ca bladder個pt去左手術室,意外驚喜的是我們去埋血庫,血庫是一個比我想像中簡單,舊,一d都唔先進的地方,真係有d失望。
返上ward,都係量下obs咁。
發現了一個new case,床邊放了一架BB車,初初遠望,我以為係一個BB,近望,係一個小朋友,佢全身肌肉CONTRACT晒,一睇就知道佢係一個唔正常的小朋友,再睇佢PROFILE,真係一個天生不幸的小朋友,佢中度弱智,cerebral paralysis,intestinal obstruction,bilateral的testis都未落到scrotum,佢d四肢又contract晒,我諗佢行唔到ga la,原來佢16歲,但睇佢個樣,頂多得12歲,可想像到佢既生長程度幾差,除了可憐,我真係無野好講.................有一次我同karen扶佢坐返好,隔離個病人話「無用ga,佢一陣又跣返落去,果然,不消一分鐘................但我心諗,總好過跣到床尾都無人知...............
有個亞伯,一入黎,都未做晒D ADMISSION, 就企左係度.....................痾屎.........................你無睇錯,真係見住個d watery stool跌落地下,全場呆晒,也許,你會覺得好驚,諗都唔諗即刻彈開十丈遠,也許,你會鬧佢一大餐,不過,個度d staff都唔錯,佢地即刻安頓好個client,又幫佢清理現場,又幫佢換衫,一d罵佢既說話都無,雖然係因為profectional behaviour/鬧patient會俾人告,但試問面對此等情景,要按捺得住實是難事。之後,我心諗當眾賴左屎,對於亞伯來說,impact一定好大,所以我走到亞伯的床邊跟他說「無事的,你想再痾就同我講la」「我可以係邊度搵你呀?」,哈哈,那個亞伯真係再搵我黎遞pan,所以話呢,d亞伯真係好醒架,唔好諗住騙佢地呀,好醒目,好可愛的亞伯。
之後,又睇左一次插foley。
同左個盲腸炎後生仔傾計,知道了盲腸炎的痛,treatment,感覺,唉,真係好痛呀~~~
睇左一個人換喉,佢有一條喉係佢個肚度肚臍低dd,連接住佢個urinary bladder,即尿道造口,佢要換個條管,但係條喉痴住左佢個造口周圍的肉,所以拔極都拔唔到,個pt勁痛,其實,佢已經忍得好厲害架la,見佢堂堂一個大男人,痛到面容扭曲,可想而知係幾咁痛呢................不過,佢都係一個好搞笑既patient,表情又豐富,真係好搞笑。
中途,縣掛了黑雨,我地個個都好驚補鐘,所以死都唔肯走,哈哈,真係好齊心,好彩最後都捱到最後。
臨出ward之前,見到姐仔準備推走一張有「大炮」(氧氣樽)的床,一問之下,原來去ICU接CASE,嘩,興奮一百呀,我地一大班人,一齊跟去ICU接CASE,一入到去,ICU明顯比病房凍,之後ICU個WARD MANAGER發現左我地,佢好NICE呀,「你地係U的同學仔?你地鍾唔鍾意護理?我地呢度係ICU,四年之後畢業,如果有興趣就入黎做LA。」真係超NICE呀,之後,見到周圍的PT都真係博住晒天地線,一格只有四張床,每個PT都有一部獨立的儀器MON住D BP,PULSE,ECG,D PT的情況都好似無我想像中咁恐怖,我以為會係好多血,好喘呀咁,點知唔係,雖然係比病房既病人差D,又要多D喉,但有D都算係CONSCIOUS既,D STAFF真係零舍SMART架WOR,D 深藍色的surgical uniform真係超級無敵咁型law,胸口有「護士」兩個字,真係型到震呀,痴線,而家除左A&E,我都好想入ICU做野呀!!!!!!!!!!!!!!!
EVALUATION WITH RITA,佢又話我好ENERGETIC,學野快,EQ高,哈哈,佢果然係一個只會讚既TUTOR。
之後,正式出WARD了,有D唔捨得。

RITA帶我地行了威院一ROUND,睇到好出名既8A,仲有兒科,我知道我唔會鐘意兒科,真係唔想見到不幸既小朋友..........威院,其實都真係一間唔錯的醫院,除左舊之外,仲要加埋個WARD MAN係好人呢個附加條件。

咁就出完WARD,不知是好還是壞..................其實,如果要我隔日咁繼續,我都願意。

0 Comments:

發佈留言

<< Home