星期五, 6月 30, 2006

莊聚

星期三去左屯門莊聚,好開心,雖然唔齊人,但都唔錯的,真係十年都唔會入去一次的屯門,車費真係超貴,一程都成廿蚊,對於銀根短缺的我來說,是十分殘酷的。我地去左打保齡,之後去左BBQ,YO,OK好食WOR,又有電視睇,原來林文龍真係好多人欣賞,哈哈,不過我都係鐘意歐陽震華多D,臨走之前,我仲打左幾鋪久違了的麻雀,亞MING就成功成為了出沖王,出左兩次沖俾ASHLEY,連我呢D唔識打GE,佢都出沖左兩次俾我,打五鋪,贏兩鋪,我都算係勁LA,哈哈,真係可........................喜AR,二百蚊AR,亞MING。
傻左既EVA話要買件BIKINI俾我做生日禮物WOR,都好,睇下跳舞用唔用得著,哈哈。
PLAN好左去CAMP既日子,好期待。
來年既日子,大家仲有排見呀!!!!!!

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

heyhey 露比

件bikini係比你去沙灘的

記得要著啦

唔唔

不過要小心倫同學呢~~

6月 30, 2006 4:50 下午  
Blogger 露比 said...

倫同學????
他這般無能,我只擔心佢將會死得好慘。
哈哈,
勁期待火辣辣bikini,
要俾心機搵件靚既俾我呀~~~~~

6月 30, 2006 7:15 下午  

發佈留言

<< Home