星期一, 7月 24, 2006

上週

上星期日,去了聽<讚美之泉>concert,好聽,好舒服,不過,在一個充滿宗教氣氛的環境下,對於一個沒有宗教背景,只為聽歌晚的黎講,始終有一點尷尬難為。
星期一,上sis workshop,暉仔教,勁期待,一系列好wave既warm up,把我的身體打開了,哈哈,之後,佢教jazz funk,又係好講feel個d,我最鐘意ga la,雖然有微甩的現象,但真係唔錯既感覺,可以自己一個人deeply addicted,feel so good~
星期三,去了書展,買了好易通,無錯,我在大二時買好易通,只期望能充分理用這電腦辭典,唉,arm arm先供完我老公,又要揹多二千一蚊數,dame 。仲買左<五體不滿足>,講一個一出世無四肢既日本人,我睇佢既文筆都幾有趣,在不幸中有一點點綴。<愛之手扎>,講一個有絕症既年輕日本doctor臨死前寫俾老婆,大女同一個未出世既女的信,我諗超煽情。<加護病房>,成一百蚊ga,係一個外籍ICU NURSE寫既書,希望有d啟發。行到好累了。見到班長同roger,亞馬話企左咁耐一定好累,唔知點解聽到呢句,我想起了出ward的時候............
星期五,超黑仔,諗住出香港dancing,點知架271去到隧道,先打電話黎話cancel,shit,咁就無厘頭地無左$18.2既車錢,天啊!!!!你可知道我有多窮???因不服氣的逛左陣旺角,都無野想買,又超累,行mud野je???????天啊!!!!你可知道我有多累???撞到我的honey斌青,哈哈,我們未免相見太頻密了。
星期六,跳紫荊盃,苗族,<篝...女>,係波仔sir既作品。記得一開始call人跳既時候,我一開始就應承了,因為係波仔sor,又係我最愛既苗族,五百蚊我也願意俾。每星期四個鐘,太harsh了,想死,猶記得跳完第一次,我足足一個星期走不好路,還要出ward呢!!!練習的時候,也許是因為少時不用功,沒有基訓的根基,枉枉不能到達要求,多次被點名批評,自己也因此而唔開心過,心諗,有無咁差呀?到後來,亞sir也許是叫我的名字叫上癮了,有時唔關我事的,也會叫上我的名字,我也習慣了,開始找到令自己舒服的生存方法。要跳了,要比賽了,一切好似好突然,是一個期待已久的日子,不過,我已不習慣舞台,甚至有一點兒怯場。
站在後台,作了多次的深呼吸,踏出台板上,赤腳踏在地膠上的感覺,既熟悉又帶點陌生,擠出了一個最拿手的燦爛笑容,隨著聽得煩悶的音樂,作了個苗族的篝女,這時,每做一個動作,腦入面就浮現了波仔的要求,盡力地把每一個動作誇大拉長,壓低身體,腳踢高..............完了,dim燈,就好似發了一場夢,一場好激烈的夢。奇怪的是,在燈光驅使下,身體的力量好像用不完似的,不覺辛苦,不覺累。
這次的表現,是我由學習到現時最好,最盡力,最認真的一次,我已對得住自己,沒有任何遺憾,以往在舞台上的感覺都返黎啦。雖然到最後一個獎也沒拿到,但我已很滿足,不再是以前的我,以前總會為獎而有所牽動,現在,只求盡力,無悔無憾。

呢d咪神"經"俠侶law

玉女劍法

篝...女

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

今次比賽我都滿足於賽果~~
我從未跳過一個無獎既比賽,
仲係mst既時候,有時覺得就算跳得唔好都會有唔錯既成績,
究竟贏既係校名定係實力?
或者係成個舞蹈界都質素下降?
其實諗返轉頭,今次練堡得一d都講唔上勤力,
所以賽果咁樣反而令我覺得我地仲有好多進步空間,
最起碼有前進既可能~~

8月 03, 2006 11:12 上午  
Blogger 露比 said...

Enjoy dancing,
Enjoy my life,
Enjoy the feeling on the stage,
Enjoy the time behind the performane,
Enjoy the photos after dancing,
Enjoy our smiles,
Enjoy our work,
Enjoy our time.........

8月 07, 2006 1:04 上午  

發佈留言

<< Home