星期一, 7月 31, 2006

絕代雙驕

星期四,上BOBO堂,係補堂,好多人呀,但年紀都好細,佢地唔係投入,D動作唔識做,就TRY都唔TRY,企晒係度,你亞媽俾咁多錢你學跳舞,好心就生性D啦,成八十幾蚊堂,你估唔使錢架咩???搞到BOBO好似傻婆咁,唉..................見到亞LING,傾左陣,好想跳PRE-PROFESSIONAL WORKSHOP呀.......................
之後去左夾BAND,又俾KAI進知道我遲到,唉,斷正。夾女仔BAND,仲未諗到隊名,夾左成四粒鐘,左手食指痛到嘔,不過,超開心,哈哈,大暴走,我的真面目要爆啦~~~~~~~~~

星期五,又係跳BOBO,REGGAE,好好玩,之後,去外展義工,落區識D青少年,大雨到嘔電,見到一個HIGH左野既女仔,見到一個勁似周杰倫既青少年,見識到好多,同過兩個人傾計,一個叫牙佬,一個叫小K,好好,知道Drugd addicted在大埔既情況,從來唔知道原來係咁容易既事,唔知道係咁平,咁細個人仔都可以接觸到,無諗過係接近既事,REALLY QUITE SHOCKED。
睇完絕代雙驕,唔鐘意小魚兒同蘇櫻在一起,小魚兒係自由自在架MA,點可以俾個女人困死架?仲要係一個第五集(全套書有六本)先出現既女人,佢為小魚兒付出過D咩??一D都唔值得當小魚兒既女人,唉...............不過,勁鐘意花無缺同鐵心蘭呢一對,花無缺對鐵心蘭既鍾情真係唔使講野,鐵心蘭一直對小魚兒鍾情,為左小魚兒,甚至可以自己既清白,但到最後,佢在對花無缺既情及對小魚兒既義中爭扎,真係好可憐。以前我好鐘意小魚兒呢個角色,因為佢好聰明,但睇完呢部書,我最鐘意花無缺,因為佢有實力,又專情,反而小魚兒好似只一生好運,而且蘇櫻既出現,使小魚兒既聰明好像被比下去了........................唉.................................
現在既目標,天龍八部。
星期六日,同MST DANSO FRIENDS入南丫島,因為天雨關係,我地困係室內,唯有玩煮飯仔,得一個爐頭,煮左成三個鐘,晚餐有羅宋湯煮意粉、薯仔炆雞翼,蕃茄蛋,西芹雞柳,蔬菜煲,薑蔥蒸雞,都OK好食,之後仲有蕃薯糖水加超級多零食,成晚都無停過口,一定肥兩磅呀,我地熄晒燈玩零,有驚驚位,傅敦發無啦啦擺個超震既手掣係我大脾WOR,結果我一腳踢臨左張椅,D零食飛晒落街,哈哈哈,到左夜深既時候,就到左全晚既戲肉,耍盲雞,哈哈哈,超好玩,烈開心,同有舞蹈根底既人玩仲好玩,哈哈哈,一定要再玩,一定要留一個上隔床俾朱大師兄,哈哈...............好開心,跟MST DANCERS一齊係最幸福架,開心得要命。
下一個目標,遊船河,去碧桂園玩耍盲雞。

我和南丫島風車的合照,見圈。

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

haahaa~~
老實講雖然我已經有好多次入camp既經驗,
但今次實在有太多不一樣既體驗~~
帶比我好多既第一次~~
第一次大伙兒玩煮飯仔~~估唔到入camp都可以有家既感覺haahaaaa
第一次比起打牌吹水打機煮飯既時光~~
第一次夜晚成10點幾仲話出去行街街(仲要係同一間鋪頭睇野睇到12點幾d男仔都無怨言)
第一次訓既時候出面有咁多怪異既腳步聲~~
(好期待下次可以觀賞一場超有創造力既戰鬥!!!)
第一次起身驚覺個兩袋驚人既零食唔見左~
第一次起身之後有人煮早餐比我食~~
第一次臨走既時候要洗一大堆"沙bowl冷餐"
不過個間屋老實講真係唔錯啦!
每次同完舞蹈組既人玩完之後我都會覺得好掛住大家~~
每每有好多超開心既經典場面~
有時我覺得我唔馳諗一陣要玩咩一陣要有d咩做,而係好習慣大家一齊既感覺,even係習慣大家一齊住既感覺(畢竟有大多經驗),所以就算only坐係度都會覺得好舒服~~
與其說是好朋友,感覺更像家人~~
我也好期待令一個難忘既旅程~~
琳琳呀~我地仲好似話過要玩煮飯仔架~~

8月 03, 2006 11:39 上午  
Blogger 露比 said...

哈哈哈,咁多年朋友,真係第一次去camp,真係好滾動,不過兩日一夜太小啦,下次再去耐d,咁就可以玩耍盲雞玩到嘔啦!!!!!哈哈哈

8月 07, 2006 1:01 上午  

發佈留言

<< Home