星期六, 8月 12, 2006

Nursing O CAMP 2006

第一日,七點鐘返到CU,眼訓到痴線,之後見到假組女們,EVA差D做左GAG野,仲見到SPY組女亞YUEN,哈哈哈。去教堂聽TALK,第一次入教堂,聽到訓著左,哈,好搞笑,好似返學個陣咁。去NA食LUNCH,無位坐,無紅豆冰食,知道要同假組女離別,怒影相,有一個好似TEREASA既組女,有好投入既TRACY,有一個認得我跳「靈」既中學師妹mei ling,仲有peggy,angel,ivy,蓓蓓,shake shake,劉寶,janice。之後,玩MASS GAME,假組換真組,有bowie,yoyo,明慧,natalie,ivy,kitty,shirley,亞兜,sophia,佢地玩GAME投入,有個組女唔小心跌親,好彩無事JA。之後係SIMS HOSPITAL,我同亞MING守精神科CHECK POINT,隔離係EVA同MICHELLE守GE膳食部,我地衰D講句就係老點D FRESHMAN,我同亞MING不停諗TASK俾D新人,我地真係笑到死左,諗真真係超衰加超串。之後出CAMP去左跳SIS,好累好X累,白白蝕左一堂咁,唔開心,跳唔到個水準。之後,夜晚返去同佢地傾左陣,三點幾SLEEP。
第二日,我地搞錯集合時間,遲左,哈哈,真廢。是日,主菜係校外treasure hunt,我同michelle到尖咀守check point,那些該死的文化中心食蕉,趕我地wor,超無奈,之後我地揀左風涼水冷的碼頭,好正,成個下晝,曬都唔曬,超正,係悶d je。之後,晚上玩camp fire,逼自己投入d,原來是有效的,有真係幾好玩的,好玩過y1的時侯。晚上乖女bowie帶了好好味的hagan daz士多啤利雪糕,好好味,甜在心。因為要準備soc宣傳和四院互片,五點幾先訓,我和亞ming的表演好好笑呢,哈哈,滿腦子除了四七,還有甚麼????
第三日,soc宣傳和四院互片,我已盡全力,但d freshman好似好靜咁,anyway,end this job,哈哈,這可算是我入nursing之後最高調的一次。亞yuen係spy的事實識破了,no.1加入。玩mass game + 水戰,為了補償上年無得玩,我都要玩埋一份la。夜晚玩mass game + camp fire,好累了。食宵,等於食屎,食左無一半,落雨落到臨簷蓬law,又水浸,即刻要走,真係pokka,$430,我地組爸媽差d無$$$搭的士,呢d真係無錢無到穿褲浪,夜晚同組女玩first impression,我竟然係又淫蕩,又開放,又小氣,又早婚,哈哈,真活該,最搞笑係組爸媽怒猜女皇淫賤枚,又有天文報告,又怒諗四七去形容淫ming,亞ming個樣..................玩到六點先訓。
第四日,talk day,nth special,只想講,見盡freshman特別的一面。
要re-u呀,鴨仔團,我唔希望大家散,媽媽會好唔開心架!!!!!!!
也許,我地組爸媽帶得唔好,令大家玩得唔盡興,but一切都係真心的。

假組


真組

0 Comments:

發佈留言

<< Home