星期一, 8月 07, 2006

好緊張呀,痴線。

近排,有好多野我都好緊張,好多既第一次都將要發生啦。
第一,我第一次教班,教HIP HOP,由八月十六號起,係中心度教跳舞,好緊張呀,呢幾日,怒DOWNLOAD D HIP HOP歌,用黎砌套WARM UP,原來都好難架,又要ARM BEAT,又要差唔多時間完首歌,又要度個PROCEDURES,由頭到腳,由WARM UP到ISOLATION,我仲諗住加D Reggae training,嘻嘻,好豐富呀,又要搵首arm feel既歌砌舞,係我既第一隻作品,一定要有千挑細選既歌,加上精心設計既動作,烈靚既costume,大家一定要玩得好好好開心既,一定得既。
第二,八月廿六號,晚上七時,我,彭綺琳,第一次夾band出show,我隊BAND叫DEANS,會彈三首歌,真係烈驚,烈拗,係拗到震晒身,賴晒尿個隻,OMG,好驚,最近進入左怒練既狀態,左手食指開始起枕啦,好滾動呀,證明我真係好努力架,如果到時甩歌就真係賴晒撻啦。有無人會黎呀??????哈哈哈,BELLOW一定要黎呀,我唔理呀,咩O CAMP呀,番工呀,約左瞳孔個D呀,都一定要到呀!!!!!!!!!!!!!
P.S.黃啟進,你講!!!!!!!!!!我重要D,定你D組仔女重要D??????????
第三,就黎新一個學年,重點係我既第一次入宿,究竟我要帶D咩入宿呢?要準備D咩?REG宿個日會點呢?會PART到D咩人呢?以後我會食咩呢?個腦真係十萬個為甚麼..........
新的一年,我要讀日文,有可能reg中大免費讀,但之前又應承左yoyo同肥嘟嘟一齊出去讀................

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

=) will u open class in Dec - Jan ?

heheheheeee !


----------------

U will have a good show gei~ Take video !! I wanna see =)

-----------------

u online remember call me la...

------------------

Mung~*

8月 09, 2006 12:47 下午  
Blogger 露比 said...

8月 14, 2006 3:59 下午  
Anonymous 匿名 said...

係lu~~
仲諗住同你
一齊讀tm~~
我唔想係學校讀呀~~
因為想add其他野
你唔要我啦~~~~嗚...嗚...

8月 22, 2006 7:00 下午  

發佈留言

<< Home