星期三, 8月 30, 2006

人生的第一個BAND SHOW

完左,終於都完左。
前一晚,完左藝墟就仆返大埔夾BAND,夾到十點半,連食宵都無去到,原本應承左話去的,真對不起。呢晚,我左右手的食指同中指真係終極磨欄,好好好好XXXXX痛,痛到要痴膠布才能繼續彈,不過隔著塊膠布,塊膠布成日挾左入去D線下面,搞到我彈到KICK住KICK住.............
返到屋企,吃了寂寞的麥皮,餓到腳震..................

ON SHOW個日,那該死的手電鬧鐘用了十個字先鬧得我醒,無錯,係我十個字都無反應,結果好RUSH咁去DAISY家拿BELT,好RUSH咁去補習,好RUSH咁去夾一陣BAND,好RUSH咁去教舞,好RUSH咁返屋企執一執個樣,好RUSH咁去活水等REHERSAL................
只夠時間HER兩首歌,好驚,堅拗底。
1930開SHOW,KAI進同亞馬都趕得切到,仲幫我買左fender揹帶,SO COOL~~~~~一直同BELLOW耍樂,不易樂乎,亞馬幫我抄亂個死人頭,開SHOW既第一隊係GM TUTORS,我地係第四隊,之前既隊伍,我都無心情留意.....................
輪到我地個隊,我彈<夢,是我夢>,無問題,彈<深藏國度>,甩野law唔該,個腦 load到彈咩音,但隻手 load唔到,so shity,彈<請你擁抱我>,都係無問題。
全晚既gag事,一,有一班癲狂的fans,勁似食左野個d,high到無朋友,成日用個身撞來撞去,我勁驚佢地甩骹/骨折,唉,痴線ga。二,miller除左眼鏡變超人,打鼓又得,彈吉他又得,傻的,佢solo都好勁呀。三,套鼓個bass drum俾人踩欄左,汗。四,史提芬個無奈樣同solo樣真係好gag。
feedback,好似ok wor,勁開心,d人從我手bass估到私係stephen學生,真夠gag。
呢個band show,令我學到好多野,我愈來愈愛我老公la,IBANEZ EDB600,無得頂,邊個有佢咁靚仔,咁型?????????


結果,我的右手食指起了一個小水泡,值得的。

0 Comments:

發佈留言

<< Home