星期二, 9月 19, 2006

我是一個會走堂的好學生

今個星期已經plan好了會走的堂,不過,我唔係去訓覺,我係去溫習,去做功課,去sit 堂架!!!真係好矛盾呀!!!

要學日文啦,我要怒take language,yeah!!!

我十一月出ward時,會去既GOPC就係我亞媽返工個度,仲要係十一月十三日,我亞媽又係個日第一日返工,哈哈哈,我地真係好鬼有緣,好鬼搞 gag,不過我地既關係一定唔可以俾tutor知,費時俾人點相........我地到時一定會等埋一齊放工,一齊買"送",一齊回家,諗起都覺得搞笑。

好開心的宿舍生活,不過,同EVA住在一起兩個幾星期,一起晚飯的機會等於,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,What's UP MAN??????

生日快樂呀,yeniko~~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home