星期五, 9月 15, 2006

handicapped

前晚,跳kargo,我變左handicapped,真係.......可能因為明知自己係試下,個腦自動關機,零動作記得,shit,我知道kargo教得好有心機,佢真係好有style,好型ge,anyway,係我太衰啦,不過,我真係不能付出那天價,而且,house,好像不是我杯茶,當我的腦hang了,我是不能控制它的。

番到房,同eva傾計傾到四點,哈哈,好幸福呀,又好開心。

琴日走堂,off左半日,爽爆,我決定以後都係咁。

琴晚去左沙角for紫霞食宵,都....................好悶law........................係圍台的問題,好想快d走。番到宿,又進行了「一星期一戲」的計劃,同大家看了花木蘭,睇到四點半,仲要繼續抄番d German Note,五點訓,痴了線。

0 Comments:

發佈留言

<< Home