星期日, 1月 28, 2007

義工

琴晚,我又煮飯了,整左魚香茄子、南瓜、蒸鱸魚、紅色對對碰。
魚香茄子,無野,正常,係d茄子可以再諗d。
南瓜,差點loan了,救得切,好味,係我的第三最愛。
蒸魚,可以差得去邊呀?係讚多左油啦。
紅色對對碰,係我用之前整紅酒燴牛尾用淨的紅椒粉整左d雞柳,再炒紅carrot,嘩,第一二啖都無事,之後就出事啦,好重麵粉味,難食到我吐番出黎,真係..........以後都係唔好搵呢d野黎玩。

番義工,落區,見到一d妹妹,佢地帶住一隻小小的puppy,好可愛。
見到佢地的一切,我真係有好嬲的一面,我甚至諗,點呀?你係度做咩?你咁做為mud姐?有一刻,真係唔想理佢,由得佢係度顛,由佢係度纍地...........其實,我真係唔夠道行,我仲未可以接受佢地一d行為,我仲未可以好有耐性咁對住佢地,我真係未夠......... 好彩,我仲可以按捺得住自己把口.........

今日,為了爹爹整合桃蛋糕
上星期,因為夢夢生日的原故,整左可愛的心太軟
這就是sunny哥哥口中的整蛋糕熱潮
是的,下星期又整了,一個絕密蛋糕,無人知,無人知。 ^__________^
下次一次過補相。

0 Comments:

發佈留言

<< Home