星期日, 1月 21, 2007

亞夢生日

琴晚係亞夢的birthday,佢難得番左黎HK,一班4C的同學仔就幫佢搞生日,我係4C的一份子,當然有份啦。
講真,之前我確實好擔心,成三年無見過大家,之前同大家又唔多熟咁,我好驚自己會好ODD咁.......不過去到先發覺,原來係短短的4C & 5C生涯中,有好多好好好難忘的回憶,當然,全靠李國棟先生,我地先至可以有咁多好開心的回憶,哈哈哈,仲講番好多好久不見的同學的下落,有D我都已經唔記得LU~~~~^3^
我成晚真係笑到爆咀咁濟,我兩塊面豬登笑到要按摩先無咁痛,真係好誇張!!!!
見到呂浩然同王文偉,佢地都有好大好大好大的改變呢,厲害!!!!!!!!!!!
同Annie說好了,以後的5C GATHERING 請預埋我。多謝亞夢,帶給我這個愉快的一晚。

琴日食左好多野呀,痴晒線咁,食左blueberry cheese cake,癲架,我嚇到番屋企即刻跳繩,不過,我知道,一切已經太遲啦~~~
點解,點解一月有咁多人生日...................................

我琴日上八半堂呀,仲準時tim,嘩,大獲過做善事.........

朋友,請加油,時不與你,但請不要放棄,我永遠都會支持你,back up 你。一定。

0 Comments:

發佈留言

<< Home