星期日, 12月 03, 2006

二年級一期實習記事 之 第十六日

第十六日 P更
沙田醫院 6C

今日係LAST DAY LU,都係我做IC。

KELLY同小韻同學都無番,女WARD得我地四個,已經FORESEE到,係會做到趴街。

琴日PRESENT 完SUCTION,今日就可以睇到LU。
今日聽交更,度VITAL SIGNS,KAREN同MANDY TAKE,我同EDITH CHART,果然係一個好EFFICIENCY的方法,H'STIX,之後就食TEA。

上番黎就派藥,OK LA。

亞七今日唔肯度BP,我同KAREN就少少TUM,少少夾硬黎,唉..............

同個SISTER傾左一陣計,佢話而家D PT的家人真係有D好無賴,竟然話「下? 我無諗過接我亞媽出院GA WOR。」......又有D係好麻煩GE,尤其是D仔女係NURSE/ OTHER PROFESSIONALS既。佢叫我地GRAD左之後,最好做私家,D病人都係麻煩同難頂GA LA,不過叫做人地有俾$,自己做起黎條氣順D咁解,我都真係極度贊成!!! 都係幫到人,都係做得辛苦,點解唔賺多D $? 佢又叫我地唔好同D PT傾太多計,因為有D轉個頭可以少少野都不停投討,我明白GE,有D人可以見你係大學生,唔難為你,不過對D NURSE又可以係另一個面口,SISTER咁講得出,一定有佢原因GE。佢話同D DEMENTIA GE就講多D都無所謂。

MARAI俾我既EVALUATION,我自己都知道GA LA,我完全認同,我真係表現衰過上兩次,有壓力。

臨走前,叫亞七帶我行一轉男WARD,就係我行左唔夠一分鐘的路程,竟然有個PT話賴左屎,要換片,我真係呆左,天啊,點解又係屎,最後一份JOB都係執屎,有無搞錯???

俾埋THANK YOU CARD,影埋相,就走LU~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home