星期二, 11月 21, 2006

二年級一期實習記事 之 第九日

第九日 A更
沙田醫院 6C

話說,琴晚我較好左個MOBILE ALARM,臨訓之前仲CHECK左一次,EVA個鐘都較埋番A個時間,三重設備下,竟然無一個鐘響過,痴線GA,都唔知發生MUD事,結果,因為咁,我遲左一個鐘,又用左$50搭的士。

好灰LAW,連天都唔鐘意我?

去到已經係BREAKFAST TIME,食完上WARD,自己主理一條街,加一間房,共6個PT。

睇karen洗傷口,個pt一隻腳切左,個人已經unconscious,d手手腳腳水腫到有一大泡水係入面浪下浪下,真係浪架,佢要搵d布包住,因為話佢隻手出水,下..........我亞媽話如果有針筒,楝下佢會標水出黎架..........佢個pat pat有bed sore,黑色的爛肉,見佢賴左屎,我同maria幫佢處理左先,我在ward的第一份工作又係執屎,係咪整定架???我一抹落去,佢就必出黎,嚇到我縮一縮,maria話唔使驚,係因為我stimulate左佢,不過佢咁必出黎,唔係唔縮呀!!!
見到亞婆咁,隻手腫到咁,個心唔舒服,其實只要佢d仔女care佢多d,可能事情無咁worse。

開始搵CASE準備考試,見到一個四十幾歲的女人,佢有Herpes Zoster,即係人稱的生蛇,佢右面的nerve infected,所以佢話塊面有陣時會突然間好痛,好似俾刀砍 / 俾好多好多枝針係咁拮,我見佢痛既時候要搣自己塊面,而且唔摸得佢塊面架,佢話因為神經線問題,連有風吹過都唔得,佢講講下,指住我幅相話影得幾靚,之後笑左兩聲,佢都即時痛到搣面,我企左係旁邊都唔知可以點幫佢。
因為食經問題,佢已經行唔到,見到個醫生assess佢時,佢兩隻腳震晒,真係好心up,好好地一個後生,生蛇搞到行又唔得,又痛到咁辛苦,塊面又有d啡色一點點,好似瘀左咁,唉。
除左生蛇,佢仲有先天性紅斑狼瘡,會傷害內臟的,佢細細個已經有呢個病,佢話因為咁佢完全無擁有過正常生活,無正常社交,佢話佢做唔到工,儲唔到錢,去唔到旅行,而呢一個就係佢既夢想。而且佢因為呢個病,佢好多野都唔食得,會出疹。
再除此之外,佢身體不能吸收足夠proteins,佢要食高蛋白質diet。
結果,我想用佢做我考care plan的client,不過maria話唔好,因為我唔熟d病,而且佢既病係我不能用nursing care幫到佢既,so叫我用easy d的case做考試,我明白,但我都好想了解多d呢個case,再諗諗先。

驗血糖,我真係俾d nurse玩死,有mud理由將d用完的針唔放落sharp box,整齊地擺係d未用的針旁邊,搞到我以為係用得的,拿錯野,真係俾個ward玩死。
maria又話婆婆唔使按摩手指都好多血,咁我聽佢講啦,點知個亞婆d血少到死,要死命咁必出黎,唉,早知唔聽佢講啦.......................

幫左人做mouth care。

睇左同學仔派藥,RN做admission assessment。

唔開心,我好擔心自己今次個grade呀,不過我唔應該咁早認衰仔,我要努力。

0 Comments:

發佈留言

<< Home