星期二, 11月 14, 2006

二年級一期實習記事 之 第六日

第六日 D更
大埔賽馬會診療所

今日一開波係睇 clinical management system (CMS),悶到嘔。

之後睇一個烈瘦既亞婆做ECG,先知自己的PHYSIO應該俾番晒Y1 D PROFESSOR,要係時候進補一下。又講CMS,真係開心到呢~~~~~

睇HEALTH EDUCATION + 打ATT,SUBCUTANEOUS的。

之後睇入龍,有個男人想霸埋老婆個位,唔准GA MA,之後佢就發爛渣,大大聲咁,我同JOEY都呆左一呆。

去左喋喋不休食飯飯。

LUNCH番黎,我地就睇打針,郭姑娘打得好快呀,佢之後問我同JOEY打唔打,我地真係有D拗,HESITATE左一陣,當我話我打時,個PT就話「唉,唔好啦,姑娘你幫我打啦。」真無隱.......

之後下一個PT係一個中年男人,我幫佢打針,見住佢舊DELTOID,我呆左一陣,唔知點,之後一飛,就入左,O..........原來打人係咁GE,打完啦,個PT突然好大聲咁話「下,打完啦 ? 我一D都唔覺既,支針入左都唔知。」我好開心,不過心知亞伯都係講下GE 姐,佢臨走之前,佢又講「佢真係好手勢呀,一D都唔痛。」亞伯真係誇張,點會唔知,我飛得大力,支針都有頂到佢佢點會唔知呀 ? 不過,客套的大話我也願意聽。
之後另外打多兩個,手勢還尚待改善。

預告明日怒打流感針,驚驚,加油。

0 Comments:

發佈留言

<< Home