星期四, 11月 09, 2006

二年級一期實習記事 之 第三日

第三日 P更
雅麗氏何妙齡那打素護養院 5/F

今日,度了兩個BP,看了塞DS,看了JOEY同學做DRESSING,
遊手好閒,

之後,做了一個好錯的派藥,第一,唔記得CHECK PATIENT是否已READY,結果,原來佢係房...........第二,唔CHECK好 D 藥係咪identical,第三,三番四次唔記得CHECK SPELLING,第四,讀錯PRESCIPTION DATE,但係主因係個NURSE寫到個3字好似1字咁,唉,真係不能原諒。

之後做MOUTH CARE,個亞伯以為枝棒係食GE,不停咁啜,真係好笑 ; 有個亞伯既NICKNAME叫毛毛,真係好笑 ; 亞七被七星戰隊亞伯打敗了...........

其餘的時間,都係查下藥,睇下CASE,吹水吹到嘔。

HAE埋聽日的三個幾小時,悶到想死的NURSING HOME,BYE BYE啦,之後,我PROMISE自己,我要努力向上,不枉諸君寄望。

好痛呀隻腳。

見証了蘇文慧被人問候了好多次。

不過,出完NURSING HOME,我真係覺得唔好再推自己的父母去護老院,無論收得幾貴,講到自己D服務有幾好,一切都係假,係呢D地方,人會癲架,充滿怨氣,DEPRESSION係正常,唔好,真係唔好再推自己的父母去呢D不見天日的地方。

諗起婆婆最後的日子是在NURSING HOME裡渡過,有點難過,但,就算俾多一次機會我,我又可以點改變呢件事 ?

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

網誌管理員已經移除這則留言。

11月 10, 2006 8:21 上午  

發佈留言

<< Home