星期二, 11月 07, 2006

二年級一期實習記事 之 第二日

第二日 A更
雅麗氏何妙齡那打素護養院 5/F

繼續過著行行企企的日子,真係好難頂。

入ward,prepare dressing既野,幫個亞伯洗左一個S/P FOLEY,我無時無刻都同自己講要快,結果,都洗得唔錯既,第一次洗,都已經OK,不過下一次要記得舖dressing sheet,扭cotton wool ball 時留意個forceps,洗時要抹不要印,只要留意呢d point應該會好d。

之後派左一次藥。

睇左擦藥膏、換片同上Ryles's 。

今日有一個好好人的亞sir,好肯教我地野,見我地好迷茫,佢就會主動問我地mud事,如果呢個世界d staff個個都咁好就真係痾 li 吉帝。

看了一些nursing report about院友的行為,真係幾好笑,但佢地真係幾咸濕猥褻,幾驚,保持距離。

因為要evaluate 今日考試的同學,so我地成班人無野做咁,怒企怒肚餓咁等到兩點幾,真係超想死。難道聽日又係咁?

火火火 wanted。

0 Comments:

發佈留言

<< Home