星期二, 10月 24, 2006

嘩,死亡weekend

好耐無更新啦,因為我太忙喇,哈哈哈。

上星期一,上sis workshop,charlene教,我真係可以好肯定,呢一堂一定係我成個workshop跳得最好的了,charlene教得真係唔錯,d動作又容易d,哈哈,enjoy!

星期二,去左捐血,好大個針洞呀,我用左12mins就捐晒啦,幾勁,之後join elaine去mk買暉仔costume對鞋,我地去左食牛牛,芝士焗銀鱈魚飯 + 大大杯香蕉奶食晒呀,因為我好驚行行下暈左,如果因為捐血而暈,真係瘀到爆。之後,行左超爆耐,都無買到,唉,唔想俾錢呀!!!第一次同大學朋友仔行街街,好開心。

星期三,唔開心,個人唔知點解,好唔開心,食芝麻湯圓做dinner,好了一點。發現hard disk死了。

星期四,朝早打俾老豆,下午打俾老豆x2,夜晚打俾老豆,第一次發覺原來我是這麼依賴老豆的,太上皇就這樣駕臨了我的宿舍,哈哈,佢依然challenge 我唔摺被,唉...........咁人地真係唔摺架ma。原來爸爸原本朝早已經準備好夜晚黎我個宿,哈哈,我地真係心靈相通。夜晚番屋企食飯飯,因為我應承了媽媽幫佢一大朝早去book場,so利誘佢煮我好like既送,哈哈,可憐的爸爸好耐無食過飯lu,成日食粉麵,仲慘過我。電腦方面,多得亞七的無敵software,同無限量的指導同鼓勵,我個hard disk既files recover番接近八成,真係好多謝佢,搞到三點先有得訓。

星期五,朝早七時起床去大埔墟幫媽媽搶場,我第一個去到,好彩搶到,開心死媽媽。之後,德文mid term,ok 啦,死唔去。之後,夜晚去排暉仔,完全不行,累乘一萬,hae到呢~~~~~~~

星期六,又係七點起身,去義工mentorship個day camp,真係辛苦到呢~~~不過,我真係激爆感動,通左頂既嘉妮真係黎左陪我,好感動呀!!!!!!!我地去左西貢五星級的camp site,首先玩d熱身遊戲,之後去玩繩網陣,我一開波就挑戰level3啦,一係就唔玩,一玩就要最激,好累呀我隻小老鼠,之後休息一陣,我又玩埋level2,哈哈,我好叻叻呀,驕傲,再一次發覺,只要我想玩,累絕對唔係一個問題。下午再玩自己扎木伐,第一次ja,第一次撐艇仔,哈哈,好新鮮,簡直係力的表演。嘉妮真係好累呢,好唔好意思呢,我愛嘉妮!!!
夜晚番到屋企,我竟然煮左餐晚飯俾爸爸食,真係不可思議,我地兩父女撐台腳。

星期日,跳舞,大髀wa la la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!番屋企食爆肚飯,還拿了愛心飯盒。

星期一,presentation,一切都好驚險,其實,我有d唔開心,我覺得電腦真係我的天敵,第一次 俾人讚英文好,傻的嗎? 自問present得唔好,但professor好似幾buy,一切都真係不可思議。之後,補習,係calvin(補習學生)的屋企吃了一餐超飽的飯飯,還初次試了一口野豬,椰汁糕,嘻嘻。上sis workshop 3的最後一堂,好開心,狀態大勇,學得唔錯了,好開心,好滿足,食飽飯真係唔同。
星期二,午餐吃了coffe味的燒賣?!睡了三個鐘的午睡?!一切都好似不可思議。
夜晚同EVA去了franink食了晚餐,鼓汁鱔煲仔飯 + 枝竹羊腩煲,有菜,有例湯,飽到呢~~~~~~~都係$56 ja,frankin真係一洗頹氣,好好味,好靠得住。好開心呢,之後同eva行百街,睇了一集肥田,都幾好笑。

0 Comments:

發佈留言

<< Home