星期一, 10月 02, 2006

有野諗緊

最近的生活,是我真正喜歡的嗎?

一星期五日的補習、學舞@sis、排舞@ CU & MST、教舞、學BASS、夾兩隊BAND、做外展義工、做CPR WORKSHOP籌委........
星期六日無得訓晏D,無得同屋企人食飯,無得靜靜地坐係度睇電視,無得溫下書..........D野疊埋晒一齊,有好多時仲要因為跳舞去唔到義工,因為表演去唔到排暉仔,自己個人真係有內疚位,但係我真係有心無力。

亞馬同EVA既一句「其實,需唔需要搞到自己咁忙?」,我諗左好耐........

補習 - 無左佢,我一個月無左三千幾蚊,我點生活? 何況,佢地又咁信任我。
學舞 - 我要進步,我要CREATE自己既STYLE,唔可以再好似Y1咁打天才波,SIS亦教得好有HEART,不過,我仲想上BOBO & ANGELA既堂,只因太貴&太遠,所以無學。
排舞 - 好鬼鐘意同MSTers同暉仔團跳舞,好ENJOY,好開心。
教舞 - 係一件吃力既事,因為好驚個OUTCOME唔好,但自己又無時間備課.......不過,而家同KELLY佢地熟左,佢地其實唔壞,好得意,好好傾,好鐘意佢地,而且FEEDBACK番黎,佢地好似幾ENJOY,自己都有D老懷安慰咁,實在唔忍心QUIT,好想教識佢地一D野。
學BASS - 唔會停,鐘意,KEEP GOING ON。
夾BAND - 唔會停,鐘意,KEEP GOING ON。
做義工 - 既然之前應承了,而且承諾了唔會亂QUIT,就一定要堅持到最後,而且我亦都學識了唔少野,可以既話,我一有時間都想出席。
CPR WORKSHOP - 都算小WORKLOAD既,唔太需要QUIT。

好似所有野都有佢既生存價值,QUIT唔到,全部都係自己既興趣,得著既泉源...........
但當這些東西影響了我自己既生活,影響了自己的心理,又點計呢?

上個星期,因為要排國慶個SHOW,暉仔既四次排舞,我只去得一次,結果D動作死晒,食二手野,又煩到人,自己吸收又慢,走位又成日撞到人,好似好影響人咁,真係好唔開心。最恐怖的是,我真係有覺得「跳舞係一個負擔」的感覺..............我以前從來無咁諗過,一直都只有喜歡。

再加上義工個度成日都番唔到,成日都撞跳舞,成日都將義工既PRIORITY擺到咁低,真係有內疚位.........

十月一日過去了,個SHOW做完,應該無咁忙,希望會好D,個情況會好D。

不過,我ARM ARM接多了一份補習,一星期先補個半鐘,都唔錯。十一月開始學日文。









結論係,我一直都在自殺。

4 Comments:

Anonymous 匿名 said...

ahve u watched the movie "click"?
dun get urself too busy too packed, u will miss out lots of important things around u, most importantly, u will lost the enjoyment of the things u orginally enjoyed. then turn out it becomes quantity of things like to o instead of the quality.
i was this kind of person too. but, i sacrificed a lot too...think more, list out the priority, and choose.
remember life is short, but not necessarily make it full, instead should make it shinny, shine with what u feel gd at. when u started to feel burdened, its time to think: is that the way u wish to live?

for my piece, dun get too pressured. just add oil la!!!
^___^
take gd care

10月 03, 2006 3:37 下午  
Anonymous 匿名 said...

我唔知有無講過,我係一個鐘意忙既人黎,
因為覺得自己係度進步緊,
但每人都有一個盡頭位,
係同一段時間內做太多結論係做得唔好,
如果你問我,
我會覺得補習我唔會補咁多,因為學唔到野,
錢我可以馳少d~~時間永遠重要過金錢
人地好似好信你咁,但自私既講句,始終係互利既關係,而且係人都知補習係最無用既part time,only for搵快$$。
而跳舞個d,老實講句成日走堂都唔係好,
雖然好迫不得而,
但係諗下同一隻舞既人就知好似害左人地咁,
我都試過partner唔返會唔係幾開心,跳完都好似無跳過咁…人地練好哂又要教返你…D走位又會亂……
至於義工,我唔會話開左個頭就要堅持,呢個pt只可以?一半,因為首要既係你肯spend既時間有幾多,如果唔係成日去,人地又要花時間catch up你d野,就算打比你都係時間,就好似約個朋友佢成日都唔到你都會唔想搵佢一樣,就算佢出黎都唔?傾啦!去下唔去下都係唔負責任。有時得個心係無用架,個感覺係扮有心、唔尊重...人地無左你唔會死,但係你半天釣就害死人地!
而個workshop小workload都係workload,你有無諗過如果唔馳返workshop,可能可能出席多一次義工。或者整理下面前既野都好好啦!
教舞既野,我有時係度諗以前我係mst所做既野係我做得好,定係其實因為受人愛戴所矇蔽,其實諗返轉頭我做得唔係幾好!會唔會我唔係度佢地會有更多進步既空間?會唔會害左人地呢?
至於學業,升上大學之後都幾唔鐘意d唔讀書既人,可能我個科prj多,而我今日又遇到個free-rider,超憎,做prj佢又唔記得,連自己有無份refrence都唔知,都唔係人黎,開學到依家我都係見過佢一次only,就係分組個次…我係度諗如果唔讀書就咪讀啦,學費又唔係平wor~~...sorry激動左....
anyway無人知道你會可以handle 幾多野,當然各自各會希望你幫到自己,
但係總要有取捨既~~
如果所有野未做之前已經唔覺得自己可以做得好好,但又應承,感覺就太唔負責任啦!將心比己如果你應承左我但最後係做得唔好既,我寧願你從來都無應承我。
當你發現所有野已經去得太盡時就太遲啦!
唔好期望有人幫你分擔,重要既係你係咪可以幫人分擔件事。
如果寫得過份左先講聲sorry呀~~~

10月 05, 2006 1:03 上午  
Blogger 露比 said...

大家都講得好arm,亦都點醒左我一d野,如果係做得唔好既,寧願從來無無做,呢個道理係arm既,不過,要改善生活,都要一步一步黎,只希望一些show完左之後有多d抖氣位,可以認真的想一想,目前可以做的只有博盡,不顧一切的埋頭衝,任何事都做到最好,學懂拒絕。

暉仔:無諗過你會睇我個blogger呢,madan隻舞我mark齊d step啦,下次一定做到最好。

yo:識左你咁多年,都知道你講野個tone ga la,傻豬豬黎ge,使mud sorry wor~~~哈哈哈。

10月 05, 2006 3:53 下午  
Anonymous 匿名 said...

gaN ba de ! =)

ahh...I just read your blog..i know maybe this msg is kind of late..but..

same to you -- what u had told me before in my blog.


couldn't believe..we had the same thought ( ur last line)

by the time we meet again..we will be different. we will grow more.. looking forward to see the outcome. therefore, dont kill ourselves yet..=P

take good care la~

MunG

10月 08, 2006 3:49 上午  

發佈留言

<< Home