星期三, 9月 27, 2006

週記

上星期五
中同聚@明星
都幾多人wor,小健的魅力確實比我大,^^,見到了很久不見的朋友仔,iris、欣姐、羅渣、vincent,好開心,之後去大埔墟食糖水,聽了小健的美國SM之旅,真的O晒咀,原來英國人是好狂野同低能架,可能在他們眼中,除了性,便沒有了........小健亦都好得體,好輕易的應付過去,哈哈哈。


星期日
DEANS出去浦窩比賽,參加了甚麼全港青少年MUD MUD MUD比賽,俾人屈晒機,有個日本人drummer,打鼓好鬼有feel,有一個皮褲主音,個look真係好鬼漫畫,見到D人咁熱愛音樂,我呢D真係業餘中的業餘,我地一去到,連amp都唔識分,連音都唔識tune,連結他線都彈斷,how come?!?!與其說去拿經驗,不如說去搞事,哈哈

星期一
去那打素覆診,咁我同佢講我有幾次突然feel到隻腳d血管跳,個醫生話我有可能係有血管瘤/神經瘤,嚇到我賴尿,不過都係良性瘤,之後佢就練下練下我隻腳,之後就話摸唔到我有d咩異樣,仍然唔知係咩原因,三個月之後覆診,唉,驚一輪之後又係無野。
去上sis workshop 3 的第一堂,suki教,handicapped again,真係好無奈,我真係hip hop唔起呢?

星期二
上了最後一堂係廣福上的bass堂,好似好奇怪的感覺,有d唔捨得,又唔係唔捨得,都唔知做mud,而家夾band又唔係廣福,其實,我以後都唔會係廣福出沒架啦~~~~
問史提芬我彈成點,佢有一句說話,令我真係成日諗住,「你都算學得快,但唔知bass係你心目中係第幾位姐」無錯,其實係第幾位???
小同聚@MK NEWAY CITY,明明前一日話有十個人黎,一開門,得三個人,加埋我都係得四個,真係SHITY,不過我怒食BUFFET,怒唱,點知原來佢地開左間五個人既房,雖知道K房真係有多無少,結果我地四個人要俾五個人既錢,真係WTS,結果我更加怒食加怒唱,食食食,唱唱唱,原來郁生都會唱到衰竭,哈哈,見到佢個衰樣,真係好嘔心,哈哈哈,好搞笑的唱腔。

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我梗係掂la

9月 29, 2006 4:16 下午  
Blogger 露比 said...

^___^
糖水會又靠晒你啦!!!!

10月 01, 2006 12:44 上午  

發佈留言

<< Home